Hulp gevraagd discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb wat hulp nodig voor het volgende probleem : Ik heb een paar maanden geleden mijn Iphone 3gs 32gig (versie 3.1) gejailbreakt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hulp gevraagd
Hallo iedereen,
Ik heb wat hulp nodig voor het volgende probleem : Ik heb een paar maanden geleden mijn Iphone 3gs 32gig (versie 3.1) gejailbreakt. Maar wegens een vastgelopen pc, die ik heb moeten formatteren, ben ik mijn originele reservekopie kwijtgeraakt. En bij het installeren van de nieuwe itunes is mijn iphone ook geupgrade naar 4.0.1. Kan ik deze al opnieuw jailbreaken? Of moet ik eerst terug downgraden en dan jailbreaken? En blijft mijn iphone dan gejailbreakt?? Alvast bedankt, Jerome |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ten eerste wil niemand goed uitleggen hoe er nu juist gedowngrade word, en ten tweede wil er niemand antwoorden op de vraag of je na de jailbreak in 3.1.3 terug kan upgraden naar 4.0 en of de iphone dan gejailbreakt blijft. Is er iemand op dit forum die mij hier wel op kan antwoorden? |
|
|||
|
|||
Citaat:
ten eerste is er niemand die een goede uitleg wil geven welke juiste stappen je moet ondernemen voor de downgrade en ten tweede wil er niemand antwoorden op de vraag of de iphone terug kan geupdate worden naar 4.0 en of die dan gejailbreakt blijft. Is er iemand die deze antwoorden wel heeft? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hulp gevraagd | RickskeP | Koopinformatie Nederland | 0 | 21-12-10 00:44 |
hulp gevraagd? | jimmyneutron | iPhone algemeen | 23 | 25-08-10 17:29 |
Hulp gevraagd | Loet | Unlock [archief] | 14 | 11-05-08 16:48 |
hulp gevraagd | Djsean | Unlock [archief] | 8 | 06-01-08 02:36 |
Hulp gevraagd. | MacPudding | iPhone algemeen | 23 | 06-12-07 18:17 |
|
|