hulp gevraagd discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat dit onderwerp al een aantal keren is besproken, maar omdat er heel veel verschillende reacties zijn wil ik graag even een soort ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hulp gevraagd
Ik weet dat dit onderwerp al een aantal keren is besproken,
maar omdat er heel veel verschillende reacties zijn wil ik graag even een soort van conclusie. Ik ben van plan deze week een iphone te gaan kopen, ik twijfel alleen tussen 2 abonnementen: Vodafone 200 en T-mobile 190. Waardoor de twijfel ontstaat is het datalimiet. vodafone = 1 GB T-mobile = "onbeperkt" Aan jullie dus de vraag: wat zou ik ongeveer aan Data per maand nodig hebben ( is 1 GB genoeg? ) wanneer ik; - dagelijks surf - online radio luister ( ongeveer half uur per dag) - Ebuddy en andere contact-apps zoals PingChat veel gebruik - youtube dagelijks 2/3 videos kijk - 1 keer per dag gebruik maak van GPS Ik hoop dat jullie mij een indicatie kunnen geven van het de data die ik nodig heb. Het lijkt mij namelijk zonde als ik 1 a 200 euro meer betaal voor onbeperkt wanneer ik maar aan bijvoorbeeld 600 MB zit. Bvd, mvg, Rick Proosten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hulp gevraagd? | jimmyneutron | iPhone algemeen | 23 | 25-08-10 17:29 |
iPhone: Hulp gevraagd | Jerome89 | Jailbreak | 3 | 28-07-10 15:31 |
Hulp gevraagd | Loet | Unlock [archief] | 14 | 11-05-08 16:48 |
hulp gevraagd | Djsean | Unlock [archief] | 8 | 06-01-08 02:36 |
Hulp gevraagd. | MacPudding | iPhone algemeen | 23 | 06-12-07 18:17 |
|
|