hulp gevraagd? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3gs gekocht er zat een t-mobile lock op ik heb deze simvrij laten maken en heb een vodafone prepaid kaartje gehaald. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hulp gevraagd?
Ik heb een iPhone 3gs gekocht
er zat een t-mobile lock op ik heb deze simvrij laten maken en heb een vodafone prepaid kaartje gehaald. ik wil mobiel internetten maar wat blijkt nu ik kan de instellingen van t-mobile die zijn opgeslagen in de iphone niet wijzigen? wat moet ik nu doen? als ik naar instellingen ga en dan naar netwerk krijgt ik dit te zien: *schakel 3g in *mobiele date *dataroaming *(hier hoort nog een instelling die er bij mij dus niet staat,hier kun je je internetinstellingen blijkbaar wijzigen) *vpn *Wi-Fi wat moet ik nu doen? moet er misschien een nieuwe software op? help me aub ik kan hier niet tegen!! haha Gr Jimmy Laatst gewijzigd door WDS001; 24-08-10 om 22:53. Reden: [/FONT][/COLOR] code's weggehaald. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
even herstellen lijkt mij idd de beste oplossing
|
|
|||
|
|||
hetstellen via de tel? of via itunes?
ik heb herstellen via itunes gedaan! en nu zit er gewoon weer een SIMLOCK op die ik er vanmiddag af heb laten halen!! |
|
|||
|
|||
Dan heb je hem niet simlockvrij laten maken, dan hem laten unlocken met een JB.
Dan staat je SHSH file op de server van Saurik, dus kun je terug naar 4.0.1 download deze firmware hier. regel een tmobile simkaartje (prepaid bijvoorbeeld, of iemand die een abbo heeft). activeer je iphone, ga naar JailbreakMe download via cydia ultrasn0w. |
|
|||
|
|||
Citaat:
morgen heeft ie echt een probleeem ik heb hier een t-mobile kaartje ik ga even proberen wat je net hebt uitgelegd ik heb de 4.01 gedowload maar hoe importeer ik die in itunes? Laatst gewijzigd door WDS001; 24-08-10 om 22:54. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
shift ingedrukt houden terwijl je op herstellen drukt, dan 4.0.1 selecteren
lees anders dit door: Downgrade iOS 4.1 to iOS 4.0 / 3.1.3 / 3.1.2 iPhone 4, 3GS, 3G and iPod touch [How to Guide] | Redmond Pie Laatst gewijzigd door shapezzz; 25-08-10 om 02:48. Reden: Opschonen |
|
||||
|
||||
Vul bij mobiele data eventje het volgende in als je Vodafone-sim in je iPhone zit:
APN: live.vodafone.com Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone Daarna moet internet werken mits je een actief data-abonnement hebt uiteraard. Bovenstaande posts zijn tevens onzin en hebben niets met je probleem te maken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Lijkt me sterk dat je hem nog opnieuw kan unlocken nu, niet via Jailbreak iig, want 4.0.1 werd niet meer gesigneerd door Apple op het moment van jailbreaken en daarom heb je geen SHSH kunnen opslaan.
|
|
|||
|
|||
Als die vent bij belcompany hem niet simlockvrij heeft gemaakt maar geunlockt, staat 4.0.1 "gesigned" op de server van saurik, dus kun je via aanpassing van je .hosts bestandje gewoon activeren
Laatst gewijzigd door Smarzzz; 25-08-10 om 11:37. Reden: typo |
|
|||
|
|||
4.0.1 staat niet signed daar want hij wordt niet meer signed. (dat zeg ik net )
Niemand die de iPhone nu krijgt kan nog de SHSH opslaan, dus iedereen die hem nu nog uitgeleverd krijgt moet maar bidden dat hij niet crashed na jailbreak Laatst gewijzigd door glaantje; 25-08-10 om 11:43. |
|
|||
|
|||
dat is een compleet andere discussie. Als je nu een iPhone uitgeleverd krijgt ben je de sjaak. Maar als je hem unlocked had op 4.0.1 kun je gewoon weer restoren naar 4.0.1 omdat je SHSH al opgeslagen is. Het maakt dan niets meer uit of hij nu nog gesigned wordt of niet!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door glaantje; 25-08-10 om 12:00. |
|
|||
|
|||
Voor zover ik het begrijp kun je dus wel bellen/sms'en met je vodafone kaart erin? In dat geval mis je enkel de optie om de juiste mobiele internetinstellingen in te voeren.
In dat geval raad ik je aan om eens deze discussie te bekijken: https://forum.iculture.nl/f18/i...verdwenen.html met name de opties in post #2 kunnen je wellicht verder helpen. Succes! |
|
|||
|
|||
Hij is nu weer simlocked dus hij kan helemaal niks toch, of heb ik dat fout begrepen?
Mijns inziens heb je nu gewoon dikke pech. Je zit aan de simlock vast tot je 120euro aan T-Mobile doneert in ruil voor officiële unlock of tot er een nieuwe jailbreak komt voor 4.0.2 of hoger. |
|
|||
|
|||
beste mensen
ik was naar de belcompany geweest en daar zei hij dat hij em SIMLOCK vrij zou maken voor 20 euro? ik heb hier verder geen verstand van en dacht 20 euro is wel een normaal bedrag, hij zei ik maak em simlock vrij hij zei nix over een unlock. als hij mij wellicht had verteld dat het om eeen softwarematige unlock ging had ik dit NIET gedaan. maar het dataknop om de vodafone instellingen in te stellen die was zoek. hij zei dat t-mobile dit zelf had ageschermd. ik dacht dus misschien als ik me iphone reset komt de dataknop wel weer vrij. maar dit was niet zo sterker nog, opeens was de simkaart die er in zat niet meer goed. dus was de unlock weer gedeactiveerd, zolang de dataoptie niet vrijkomt kan ik niet mobiel online |
|
|||
|
|||
Heb je vóór 19 augustus je telefoon bij Belcompany simlockvrij (=unlocken) laten maken?
Zo nee, dan kun je in mijn vorige post je opties vinden. Zo ja, dan is het mogelijk dat je mazzel hebt en de SHSH opgeslagen blijkt te zijn. Dit kun je checken met TinyUmbrella. Als die SHSH opgeslagen is kun je teruggaan naar 4.0.1, opnieuw jailbreaken en opnieuw softwarematig simlockvrij maken. |
|
|||
|
|||
Volgens mij is het antwoord heel eenvoudig.
Ga naar Unlockit - APN Changer for your iPhone Voer de gegevens van Vodafone in: APN: live.vodafone.com Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone Sla het profiel op Internet met je iPhone |
|
|||
|
|||
Zijn telefoon is toch simlocked dus het heeft geen zin om naar die site te gaan!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hulp gevraagd | RickskeP | Koopinformatie Nederland | 0 | 21-12-10 00:44 |
iPhone: Hulp gevraagd | Jerome89 | Jailbreak | 3 | 28-07-10 15:31 |
Hulp gevraagd | Loet | Unlock [archief] | 14 | 11-05-08 16:48 |
hulp gevraagd | Djsean | Unlock [archief] | 8 | 06-01-08 02:36 |
Hulp gevraagd. | MacPudding | iPhone algemeen | 23 | 06-12-07 18:17 |
|
|