Kijk dit filmpje??? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag dit filmpje op Y-tube en ik had eigenlijk een vraag over het uit de Recovery-mode halen van je iPhone!! Door 10 sec lang ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kijk dit filmpje???
Ik zag dit filmpje op Y-tube en ik had eigenlijk een vraag over het uit de Recovery-mode halen van je iPhone!!
Door 10 sec lang de home&sleep button en daarna de sleep button 2sec ingedrukt te houden haal je de iPhone uit R-mode!! Klopt dit??? Je hebt dan eigenlijk niet meer die programma's nodig die dat voor je doen(bv recboot enz) Toch???? Bvd Richard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als dat op alle iPhones zou werken in alle (recovery-)situaties zou je gelijk hebben. Maar het blijkt maar al te vaak dat een oplossing die bij de één wel werkt, bij de ander niets uithaalt. Ik vermoed dat dat ook voor deze methode geldt.
|
|||
|
|||
Dr is toevallig niemand die dit geprobeerd heeft!!
Het lijkt me handig, de 1st volgende keer als ik ga J-breaken probeer ik het wel hoor!!! niet geschoten is altijd mis!!! |
|
|||
|
|||
Welk filmpje precies? :X
|
|
|||
|
|||
Sorry had je link wel gekopieerd maar niet geplakt!!! Bij deze!!!
YouTube - How to get OUT of recovery mode ie. ((CONNECT TO ITUNES SCREEN)) W/O Restore!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kijk uit met Onedayprice.nl | Yzord | iPad algemeen | 15 | 28-05-10 14:15 |
Video: Waar kijk jij naar op je iPhone? | Maartbaart | Muziek, foto & video | 43 | 31-12-08 23:41 |
Kijk uit op Marktplaats! | Guest-20201028093429 | Archief | 35 | 03-08-08 13:47 |
|
|