//

Kijk uit met Onedayprice.nl

Kijk uit met Onedayprice.nl discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hardstikke bedankt Onedayprice :S de oplichters verkopen gewoon iphone oplader als ipad opladers en uiteraard voor een heel leuk prijsje (voor hun). Kreeg hem vandaag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-05-10, 19:20
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard Kijk uit met Onedayprice.nl

Hardstikke bedankt Onedayprice :S de oplichters verkopen gewoon iphone oplader als ipad opladers en uiteraard voor een heel leuk prijsje (voor hun). Kreeg hem vandaag eindelijk binnen...tis gewoon een 5W oplader, meer niet. Voordat ik bestelde stuurde ik ze een mailtje dat de oplader teveel op de iphone oplader leek en dus 5W zou zijn. Nee, dat was zeker niet het geval, deze was speciaal voor de ipad. Met dat advies heb ik hem dus gekocht

Oplichtersboel...kijk uit als je de volgende keer weer bij hun besteld. geld ook voor hun lederen ipad hoesje van 28 euro. Op Ebay.co.uk staat dezelfde voor 11 euro incl. verzenden.

Kijk uit met deze mensen!!!!

Laatst gewijzigd door Yzord; 27-05-10 om 19:32.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-05-10, 19:31
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard

Heb daar zo'n lederen iPad hoes besteld, maar heb eerst de verkeerde ontvangen en terug gestuurd en daarna niets meer gehoord. Na een paar telefoontjes bleek dat die nog moest binnenkomen en ik heb toen besloten dat ik 'm helemaal niet meer wilde. Maar op het geld wacht ik ook al een tijdje. Beetje jammer...
  #3  
Oud 27-05-10, 19:43
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Ja ik dacht al zoiets...van die Dealextreme inkopers voor 3 dubbele willen verkopen maar als er support geleverd moet worden zijn ze niet thuis. Ze reageren nu ook niet op mijn mail terwijl die al vanaf vanmorgen in de mailbox moet liggen. Toen ik vroeg of het een 10W lader was waren ze een heel stuk rapper met antwoorden, dus er zit wel iemand achter hun inbox.

Echt ik baal als een stekker gewoon. Nergens kan je fatsoenlijk een iPad oplader kopen. Ja wel kopen, maar bij navraag is het allemaal 5W, oftewel, we dopen even een iphone opladertje om tot ipad oplader en we verhogen de prijs naar het dubbele.

Bah
  #4  
Oud 27-05-10, 19:51
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard

Waarom heb je eigenlijk een iPad lader nodig, die zat toch bij je iPad?
  #5  
Oud 27-05-10, 20:09
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Deze heeft vrouwlief in Londen laten liggen omdat ze dacht dat het een iphone oplader was had ze die meegenomen naar Londen.
  #6  
Oud 27-05-10, 20:46
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Je staat natuurlijk volledig in je recht en als ze echt niet meer reageren kan je langsgaan (ze hebben een afhaal adres, dus is mogelijk). Je hebt recht op je geld terug als zij niet aan hun deel van de afspraak voldoen. In het ergste geval kan je hiermee naar de politie gaan.

EDIT: even voor de duidelijkheid, is het een apple adapter of een b-merk? Misschien een fotootje posten? En al de klantenservice geprobeerd te bellen?

Laatst gewijzigd door Guest-20190430163756; 27-05-10 om 20:50.
  #7  
Oud 27-05-10, 21:05
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Het is een B merk oplader...wat zeg ik, een G merk oplader. Ik sloot hem net aan op mijn iphone en wat zegt hij: deze hardware wordt niet ondersteund (OMFG). Op de iPad doet hij het wel, tenminste, hij geeft die melding niet. Maar ik deed hem erop met 82%, het scherm viel uit, dus ik druk hem weer aan en ineens stond hij op 81% terwijl de lader erin zat.

Dus ja....tis wachten op de grote laderontploffing haha....
  #8  
Oud 27-05-10, 22:24
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Ze zijn toch lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie?
Gewoon daar gaan klagen zou ik zeggen.
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #9  
Oud 27-05-10, 22:54
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Ik wacht eerst wel hun reactie af.
  #10  
Oud 27-05-10, 23:07
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je hebt hem gekocht via internet? Dan heb je sowieso het recht zonder opgaaf van reden binnen 7 (?) dagen de koop ongedaan te maken.
Waarmee natuurlijk je probleem van het niet hebben van de juiste lader niet is opgelost....
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #11  
Oud 28-05-10, 00:01
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Ja, maar die 7 dagen geld toch vanaf het moment dat je de koop bevestigd en betaald? Want ze hebben de oplader pas 12 dagen naderhand verzonden. En het gaat me niet zozeer om het geld, maar eerder van het feit dat ik ze expliciet van te voren de vraag heb gesteld of ze wel echt 10W waren. En dat waren ze. Nu moet ik hem wellicht terug gaan sturen en volgens hun voorwaarden moet je dit aangetekend doen, dus 7 euro. En dan is het maar wachten of je je geld wel terug krijgt.

Citaat:
Beste klant,

Deze oplader is speciaal voor de iPad.

Met vriendelijke groet,

OneDayPrice.nl

-----Original Message-----
From: Alex [mailto:alex@xxx.nl]
Sent: zaterdag 15 mei 2010 0:27
To: info@OneDayPrice.nl
Subject: Ipad oplader

Beste Ls,

Is de ipad oplader 10W? Want ik ken de foto en deze heeft normaliter
de eigenschappen van een ipod oplader, dus 5W.

Hopelijk reageert u snel ivm bestellen.

Groetjes Alex
  #12  
Oud 28-05-10, 10:44
fanatix fanatix is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Hasselt
Berichten: 11
Standaard

als je de amerikaanse ipad oplader hebt, kan je heel goedkoop op ebay de 'travelkit' kopen met alle verschillende verloopstukken, pak voor 5 euro ofzo!
  #13  
Oud 28-05-10, 11:23
Carlo_1983 Carlo_1983 is offline
• iOS 6.1.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Ja, maar die 7 dagen geld toch vanaf het moment dat je de koop bevestigd en betaald? Want ze hebben de oplader pas 12 dagen naderhand verzonden. En het gaat me niet zozeer om het geld, maar eerder van het feit dat ik ze expliciet van te voren de vraag heb gesteld of ze wel echt 10W waren. En dat waren ze. Nu moet ik hem wellicht terug gaan sturen en volgens hun voorwaarden moet je dit aangetekend doen, dus 7 euro. En dan is het maar wachten of je je geld wel terug krijgt.

Mischien is onedayprice ook wel verkeerd voorgelicht?
Is er al contact geweest over dit voorvalletje?

gr. Carlo
__________________
Moehahahaha!!!!
  #14  
Oud 28-05-10, 11:50
nielsvanrenselaar nielsvanrenselaar is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Hoevelaken
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Ja, maar die 7 dagen geld toch vanaf het moment dat je de koop bevestigd en betaald? Want ze hebben de oplader pas 12 dagen naderhand verzonden. En het gaat me niet zozeer om het geld, maar eerder van het feit dat ik ze expliciet van te voren de vraag heb gesteld of ze wel echt 10W waren. En dat waren ze. Nu moet ik hem wellicht terug gaan sturen en volgens hun voorwaarden moet je dit aangetekend doen, dus 7 euro. En dan is het maar wachten of je je geld wel terug krijgt.
Onzin, je hebt 8 dagen na het ontvangen van het product. Anders is het wel heel makkelijk omzeilen voor de webshops.
  #15  
Oud 28-05-10, 12:52
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fanatix Bekijk bericht
als je de amerikaanse ipad oplader hebt, kan je heel goedkoop op ebay de 'travelkit' kopen met alle verschillende verloopstukken, pak voor 5 euro ofzo!
Lezen aub, ik ga het niet nog een keer zeggen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carlo_1983 Bekijk bericht
Mischien is onedayprice ook wel verkeerd voorgelicht?
Is er al contact geweest over dit voorvalletje?

gr. Carlo
Verkeerd voorgelicht of niet, je moet wel weten wat je verkoopt. En als je niet helemaal 100% zeker bent nadat ik een vraag heb gestuurd, dan vraag je het zelf na, maar dat hebben ze niet gedaan. En uiteraard een mailtje gestuurd, maarja, uiteraard nog helemaal niet gehoord en ik vrees dat ik ook niets ga horen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nielsvanrenselaar Bekijk bericht
Onzin, je hebt 8 dagen na het ontvangen van het product. Anders is het wel heel makkelijk omzeilen voor de webshops.
Ok, maar dan nog, ik MOET het aangetekend verzenden en dat was nu net de reden dat ik hun mailde voordat ik bestelde. Want nu moet ik 7 euro gaan betalen op een artikel van 13 euro. Die 7 euro ben ik dus gewoon kwijt en aan een van de bovenstaande reacties te zien moet je op je blote knietjes bidden dat je geld er dan ook echt aan komt.

Gewoon niet meer bestellen bij hun. Ze weten zelf niet wat ze verkopen.

Laatst gewijzigd door WDS001; 28-05-10 om 20:52. Reden: Editknop gebruiken aub!
  #16  
Oud 28-05-10, 14:15
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Oeps, ik voel me een beetje schuldig omdat ik de link van ODP hier gezet had. Sorry

Wacht even af hoe ze reageren en laat het weten! Je staat in je recht dat dit soort praktijken niet kunnen en dat hier een goede oplossing voor moet komen!

De Belbus van Radar is ook een leuke, kunnen we je ook nog IRL zien!

Laat je het effe weten
__________________
iPhone 3G 16GB → iPhone 3GS 16GB → iPad Wi-Fi 32 GB → iPhone 4 16GB → iMac 21" → ATV 2
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Kijk dit filmpje??? richardiPhonepoldervaart Jailbreak 4 28-07-10 14:26
iPhone 3GS Solar Charger op OneDayPrice Artistik Koopinformatie Nederland 4 21-04-10 15:40
Kijk uit op Marktplaats! Guest-20201028093429 Archief 35 03-08-08 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.