Ik zoek me rot maar kom er niet uit. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben een newbee met een nieuwe Iphone (via T-Mobile). Heb veel gelezen hier en heb besloten om mn Iphone te unlocken en te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zoek me rot maar kom er niet uit.
Hallo,
Ik ben een newbee met een nieuwe Iphone (via T-Mobile). Heb veel gelezen hier en heb besloten om mn Iphone te unlocken en te jailbreaken met Winpwn. Ik heb de volgende site als guide: iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your 2.0 3G iPhone (Windows) [Updated] Nu zit ik met het volgende: Ik krijg op iedere andere site waar ze uitleg geven met de regel: You MUST do a full uninstall of winpwn before installing the new version Maar hoe doe ik dat dan? Ik kan dat nergens terug vinden. Kan iemand mij helpen? Groetjes Elize |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
pff als je nog nooit winpwn heb geinstalleerd dan hoef je daar niet op te letten
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Houdt er wel rekening mee dat je de 3G alleen kan jailbreaken en (nog) niet kan unlocken. Dat je het maar even weet.
|
|||
|
|||
Ja daar kwam ik ook net achter.
Daar lig ik gelukkig niet wakker van want heb toch alleen maar t-mobile. Maar om even op dit alles terug te komen. Het is inmiddels gelukt. Als ik het kan kan iedereen het. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help! kom er niet uit! | jailbreakme | Jailbreak | 0 | 06-03-11 21:54 |
Help! Ik kom er maar niet uit | M-rij | iPhone algemeen | 7 | 25-08-10 17:20 |
Ik kom er maar niet uit, waar kan ik het beste een iPhone 4 kopen? | VerCouter | Koopinformatie en ervaringen | 1 | 06-07-10 20:52 |
Kom hier maar eens uit....!! | PIEUW | iPhone algemeen | 45 | 28-08-09 19:47 |
iPhone 2G , ik kom maar niet verder met unlocken en jailbreaken | Data | Unlock [archief] | 8 | 01-03-09 20:37 |
|
|