Geen internet na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Draai momenteel op FW 2.02 Jailbreaked. Enkel WiFi internet is werkend, gprs/edge/3g werkt niet. Krijg steeds de melding "Safari kan de pagina niet openen, omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen internet na jailbreak
Draai momenteel op FW 2.02 Jailbreaked.
Enkel Wi-Fi internet is werkend, gprs/edge/3g werkt niet. Krijg steeds de melding "Safari kan de pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet". Andere die dit ook ondervinden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt het vast gechecked maar staan de instellingen bij mobiel data netwerk er nog wel in? Anders even opnieuw invoeren.
Zo ja, dan ligt het daar niet aan en kun je proberen in 'instellingen' je netwerk instellingen te resetten (wel alles opnieuw invullen daarna). |
|
|||
|
|||
Het is een iphone 3g .
Ik kan zover ik zie niets instellen kwa internet instellingen |
|
||||
|
||||
Instellingen >> algemeen >>netwerk>> en dan staat er bij mijn 2G de optie Mobiel datanetwerk, wat staat er bij jou dan?
Voor resetten gebruik ik: Instellingen >> Stel opnieuw in (helemaal naar beneden scrollen) >> herstel netwerk instellingen |
|
|||
|
|||
werkt weer goed na het herstellen van de netwerkinstellingen, bedankt!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dank u, had hetzelfde probleem! Resetten van netwerk instellingen is idd de oplossing. Wist niet dat je dat ook nog kunt doen daar.
|
|
|||
|
|||
heb precies hetzelfde alleen bij mij werkt resetten dus niet...
heb een 3G T-Mobile met Yes-sim en Telfort sim maar geen GPRS meer... iemand een idee???
|
||||
|
||||
bedankt!!! ik had gisteren mijn iphone gejailbreaked met quickpwn maar vandaag ondekte ik dat ik geen mobiel internet meer had maar dankzij de tip van pclahsen werkt alles weer bedankt!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Geen internet en 3G mogelijk na update en jailbreak | Knetterbek | Jailbreak | 16 | 24-07-10 03:29 |
iPhone: geen verbinding met internet na jailbreak | c0mpaq | Jailbreak | 4 | 26-01-10 18:33 |
Jailbreak Blackrain Vodafone - geen internet | vanepan | Overige providers Nederland | 10 | 10-11-09 00:10 |
iPhone 1e gen.: Na upgrade naar 2.0.2 + jailbreak + unlock ... geen internet- en emailverbinding meer | rivierke | Unlock | 2 | 03-09-08 19:25 |
|
|