[3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) michael: jouw heldenstatus is weer wat groter geworden, thanks namens velen!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
michael: jouw heldenstatus is weer wat groter geworden, thanks namens velen!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn firmware 2.0.1 is al ge-activeerd door Pwnage Tool (gebruikt Universal Sim adapter), als ik deze custom erop zet blijft hij dan ge-activeerd?
|
|
|||
|
|||
dus in windows met een verse installatie van iTunes 8 kan ik gewoon michaels versie gebruiken? Mijn iTunes 7 was gepwned, maar 8 uiteraard nog niet. Ik hoor graag of er meer legale tmobilers zijn die hem er al op hebben.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
welke baseband heeft die custom versie ? anyone ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik bedoelde meer, ik heb nu een custom 2.0.2 met de baseband van 2.0.1, kan ik naar een custom 2,1 met de baseband versie van 2.0.1...
Of zegt iemand, gelul die unlock komt er toch nooit update dat ding |
|
|||
|
|||
Ik raad je aan een Universal Sim adapter te kopen, deze gebruik ik en ben er zeer tevreden over.
|
|
|||
|
|||
Ik heb al een ifoneguide sim die werkt ook prima
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Werkt jouw custom hierop Michael?
|
|||
|
|||
met Itunes 8 werkt bij mij niet
Fout 1600 in DFU Fout 6 in Restore mode. |
|
|||
|
|||
Bij mij geeft hij de eerste keer een fout 1600 in Itunes 8
Ben het nu opnieuw aan het proberen , hopen dat het lukt |
|
|||
|
|||
Ben ik blij mee.
Staat er eerst voor de eerste generatie Iphone's Staat er nu opeens voor de Gactiveerde 3G (legale) Iphone's Maar helaas te laat. Hij is hem aan het updaten. &*^&^*&% Hij schijn toch te werken want hij is geupdate. ;-))))))) Geeft nu 2.1 aan Laatst gewijzigd door m@rco; 13-09-08 om 19:48. |
|
||||
|
||||
ik kreeg ook fout melding 1600!!!
iemand de oplossing???please |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en jullie 2 gebruiken zeker itunes 7.7
|
|
|||
|
|||
Nee. die had ik al geupdate naar 8.
Eerst toen DFU geprobeert maar die kwam met error 1600. En toen zag ik boven in staan dat als je al eerder een custom had gebruikt je de DFU niet nodig had. Dus ik het toen gewoon Shift + Herstel gedaan. Alleen stond boven aan de topic eerst dat de custom firmware was voor de eerste genearatie. Die had ik gedownload. Maar nu zie ik hier boven dat hij voor de 3G versie is. Of ik zat een andere topic te kijken Dus ik kreeg even de kriebels dat ik een mooie boekenlegger zou over houden. Maar hij werkt. Ben nu weer aan syncen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Unlock | 1541 | 01-02-09 10:33 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|