[3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pumpeduse IK krijg bij itunes 8 als ik hem in dfu mode zet en micheals custom gebruik foutcode 1600 iemand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Als ie al eerder gepwnd is hoef je alleen maar te herstellen in itunes (shift + herstel) probeer dat eens.. worked for me
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb eerst ook mijn 3G in DFU gezet. Kreeg toen de 1600 error. Heb de 3G weer opnieuw opgestart en daarna direct aan iTunes gehangen. Heb zonder DFU een shift+herstellen geklikt en de custom FW 2.1 aangekozen. Dit werkt!
Dus niks moeilijks doen. 3G aanzetten, aan iTunes koppelen en op shift+herstellen klikken en de custom firmware terug zetten.
|
||||
|
||||
Just now the same here, update van mijn 3G incl. jailbreak is wel gelukt overigens
|
|
|||
|
|||
lukt dit wel met itunes 8 of moet ik de vorige itunes hebben want krijg steeds code 1600 kan niet herstellen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ook error 1600 in DFU, error 6 in recovery mode
Ligt het aan itunes 8 ? Moet deze op voorhand eerst gepatched worden ofzo ?
|
|
|||
|
|||
IK heb wel nu de originele 2.1 van apple al op mijn iphone gezet kan gewoon blijven proberen met micheals custom tot het lukt
|
|
|||
|
|||
Yessim met 2.1 en vodafone
Het werkt met yessim! Net geupdate naar 2.1 vanaf 2.0.1. En bellen met vodafone werkt inc 3g. Daarvoor heb ik wel de firmware van de yessim veranderd naar 2.73c. Dit werkt het stabielst.
De firmware 2.1 heb ik geinstallerd via de alt + herstel methode (mac) Zonder de dfu mode van de iphone te gebruiken. (Dit om de error 1600 te vermijden.) Nu 5 streepjes waarvoor ik er 2 had . Helemaal top! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als ik nu Micheals custom heb, dan heb ik Pwnage tool niet meer nodig?
|
|
|||
|
|||
Met windows vista moet mij dit lukken ben benieuwd
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn tel bereik binnenshuis is trouwens nog steeds..no service gelukkig duurt dat altijd maar 1 minuut ofzo..maar toch |
|
|||
|
|||
kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik een legale iphone 3g kan jailbreaken? en heb ik dan ook installer en cycia? ik heb het nog nooit gepwnd dus in ben beginner
biij voorbaat dank. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan telefoon in DFU en restoren via Itunes 8 (met ALT herstel) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij mij geeft ie aan dat hij moet herstellen, dus dat doet ie, terug naar fabrieksinstellingen.., viciueze cirkel zeg maar.. Dus hoe herstel ik via Itunes 8 (met ALT herstel)???
|
|||
|
|||
bij mij ook error 6 grrrrr
nog niemand de opossing? Michel |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zometeen maar gewoon alt herstel klikken en custom uitkiezen dus.. hmmm.. DFU foutje, thanks scorpiosoft! |
|
|||
|
|||
@scorpiosoft
toch niet helemaal juist. heb eerst error 6 gehad tijdens een alt herstel. Nu gaat hij automatisch in recovery als ik nu shift herstel doe krijg ik toch ook error 1600 zoals hierboven oook bij edd. Inmiddels ook geprobeerd terug te gaan naar 2.0.2 helaas pindakaas! wie helpt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Unlock | 1541 | 01-02-09 10:33 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|