[3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Als het goed is, moet je op de mac restoren in [wiki]DFU[/wiki] mode. ALs het scherm zwart blijft, zit je goed in DFU. Bij error ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Als het goed is, moet je op de mac restoren in [wiki]DFU[/wiki] mode.
ALs het scherm zwart blijft, zit je goed in DFU. Bij error 6 (of een andere lage) probeer dan de [wiki]Recovery Mode[/wiki] |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Beste Mensen,
Mogelijk checkt itunes de checksum van de firmware, hij accepteerd alleen maar orginele firmware's (error 6 en 1600)! Ik heb het volgende gedaan : 1 : Download de custom firmware van michel 2 : Deinstall Itunes 8 3 : installeer Itunes 7.7 4 : Download winpwn-2.5 en installeer het. 5 : Draai gewoon de winpwn-2.5 (t/m de DFU mode aan toe), en jailbreak een willekeurige firmware van de 3G Iphone (bvb 2.0.2) LET OP : Als de melding komt dat je via itunes de firmware kan restoren, moet je de custom firmware van michel selecteren die je van hier hebt gedownload (nu accepteerd itunes WEL een custom firmware)!! Dit werkte bij mij in iedergeval perfect !! Gr. Rob. Laatst gewijzigd door rob499; 14-09-08 om 13:17. |
|
|||
|
|||
Zal eens strax proberen in recovery mode dus die custom van michael is perfect in orde?
rob gaat dit over windows Laatst gewijzigd door iScorpio; 14-09-08 om 12:57. Reden: samenvoegen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Thanks guys !! |
|
||||
|
||||
Pumpeduse,
De custom van Michel is PRIMA !!! En dit gaat inderdaad over windows (ik kan me voorstellen dat zoiets ook werkt op een mac, maar daar heb ik verder geen ervaring mee) Rob. Laatst gewijzigd door rob499; 14-09-08 om 13:15. |
|
||||
|
||||
geen problemen met iTunes 8 op Windows hier
Tevens heeft het DEV team aangegeven dat ze een manier gevonden hebben zodat iTunes 8 NIET kan detecteren dat het om een custom firmware gaat |
|
|||
|
|||
Ik heb alles gewoon gedaan zoals het hier stond met mijn Macbook Pro en mijn Iphone 3G.
Heb Itunes 8 en Laatste firmware op de Iphone staan. Pwnage tool gedownload. Micheal's custom firmware gedownload. Met Pwnage tool en de custom firmware nieuwe firmware gemaakt voor de Iphone. Via het voorbeeld van Pwnage tool in DFU mode gezet. Daarna ALT Herstel in Itunes. Firmware op desktop kiezen (hier had Pwnage tool hem gezet) Wachten... En klaar. Daarna al mijn gegevens laten restoren door Itunes,en alles werkt weer perfect. Dus valt eigenlijk best mee. |
|
||||
|
||||
Klopt inderdaad Cypher, alleen is het nog niet beschikbaar voor de windows omgeving !
|
|
|||
|
|||
cyhper21 heb dit gewoon met dfu herstellen gedaan of recovery mode?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
iTunes zette de iphone zelf in recovery mode en toen ging de update prima |
|
|||
|
|||
Cypher, heb jij van een gejailbreakte 2.0.1 of 2.0.2 deze erop gezet, of van een 'normale' 2.1 ?
Want bij mij lukte het niet vanaf een 2.1 met shift-herstel |
|
|||
|
|||
raar maar waar ik doe wat jij doet phone in dfu zetten michael custom dan begint hij te herstelen en dan krijg ik die foutmelding 1600 dit alles onder windows vista
|
|
||||
|
||||
Citaat:
krijg je dit in recovery mode? Zo ja, probeer [wiki]DFU[/wiki] mode eens |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een nl iphone (deze zit al op versie 2.1 en hier is nog nooit niets meegedaan) en deze wil ik voorzien van een installer en cydia, deze moet ik dus jailbreaken. Hiervoor heb ik de custom bestandje van michael gedownload en wat moet ik dan doen: - iphone in recovery mode of DFU zetten?? -Dan via itunes het gedownloade bestandje restoren?? -Blijven de 3g instellingen en dat soort instellingen behouden om het moment dat je de custom firmwire op je iphone zet?? Kun je deze jailbreak ook weer ongedaan maken?? Mark |
|
|||
|
|||
Nieuwe Iphone
Na het installeren van de custom van Michael vraagt itunes; Er is al eerder een iphone gesynchroniseerd, wil je deze iphone als Nieuw apparaat installeren of herstellen vanaf een reserve kopie.
Welke optie moet ik dan kiezen? |
|
|||
|
|||
Beste mensen met het Error 1600 probleem!
Ik heb dit probleem zelf ook gehad. Zelf heb ik met Pwnagetool opnieuw een custom firmware gemaakt. Gewoon de originele naam behouden bij het aan te maken custom firmware. iPhone in DFU gezet. iTunes 8 geeft bij mij aan dat iPhone niet herkend wordt. Koppel je de kabel los en sluit je em weer aan. Dan geeft iTunes aan dat ie hersteld moet worden. Kies je de laatst aangemaakte custom firmware en toen deed hij het bij mij wel ineens goed! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar als je helemaal opnieuw wilt beginnen (verse iPhone, net of ie direct uit de winkel komt, maar dan wel jailbroken), kies dan Nieuw Apparaat. Je kunt dan wel evt. de reservekopie nog later opnieuw selecteren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
thanx Buur |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het lukte me aanvankelijk helemaal niet om de 2.1 te jailbreaken dmv iTunes 8, maar dankzij jouw tip is het nu wel gelukt! |
|
||||
|
||||
hoi ik merk wel een verschil van snelheid van het openen van de verschillende apps??? gaat een stuk trager! maar kan dit zijn omdat sommige apps nog niet klaar waren voor 2.1???
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Unlock | 1541 | 01-02-09 10:33 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|