//

[3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie)

[3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo Misschien een domme vraag op de verkeerde plek, maar ik heb een iphone 3g 16GB uit belgië en ik heb hem gejailbreaked. Maar het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 13-09-08, 23:08
oliv4r oliv4r is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Delft
Berichten: 59
Standaard

hallo
Misschien een domme vraag op de verkeerde plek, maar ik heb een iphone 3g 16GB uit belgië en ik heb hem gejailbreaked. Maar het is mij niet duidelijk of ik nou kan upgraden naar 2.1 en mijn jailbreak en alle programma's daarvan kan behouden
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 13-09-08, 23:12
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliv4r Bekijk bericht
hallo
Misschien een domme vraag op de verkeerde plek, maar ik heb een iphone 3g 16GB uit belgië en ik heb hem gejailbreaked. Maar het is mij niet duidelijk of ik nou kan upgraden naar 2.1 en mijn jailbreak en alle programma's daarvan kan behouden
Je kan mijn custom gebruiken uit de eerste post, let wel op want als je een legale hebt moet je wel de goede custom pakken. Zet in recovery en herstel je iphone met de custom.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #103  
Oud 13-09-08, 23:16
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

hee michael ik ben jullie allemaal weer dankbaar alles is bij mij in 1 keer top gegaan!
__________________
Problemen zijn er om op te lossen!
  #104  
Oud 13-09-08, 23:19
dorus dorus is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 71
Standaard

<P>DFU werkt niet, recovery mode werkt niet en shift-herstellen wanneer die gewoon aanstaat werkt ook niet. </P>
<P>Weet iemand waar dit aan ligt?<BR>Er werd op het begin ook gezegd over al eerder gejailbreaked the hebben, ik heb toen ik 2.0.2 firmware had daar een jailbroken versie van opstaan daarna vrijdag geupdate naar de legale 2.1 versie.<BR>Weet iemand waar dit nu precies aan licht?</P>

Ps. weet iemand hoe het komt dat er nu in mijn bericht allemaal <P> en <BR> staat? (of zie ik dat nou alleen maar?)

Laatst gewijzigd door dorus; 13-09-08 om 23:47.
  #105  
Oud 13-09-08, 23:23
oliv4r oliv4r is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Delft
Berichten: 59
Standaard

@ Michael:
Wat bedoel je met legale? Ik heb een legale simlockvrije iphone met een (illegale) gejailbreakete firmware
  #106  
Oud 13-09-08, 23:26
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliv4r Bekijk bericht
@ Michael:
Wat bedoel je met legale? Ik heb een legale simlockvrije iphone met een (illegale) gejailbreakete firmware
Dan kies voor de custom voor de legale geactiveerde iphone
  #107  
Oud 13-09-08, 23:28
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliv4r Bekijk bericht
@ Michael:
Wat bedoel je met legale? Ik heb een legale simlockvrije iphone met een (illegale) gejailbreakete firmware
Met je belgische iPhone heb je een legaal unlockte iPhone.
Jailbreak is altijd illegaal

edit:
je was iets eerder Michael
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!
  #108  
Oud 14-09-08, 00:03
SubMan's schermafbeelding
SubMan SubMan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus Bekijk bericht
<P>DFU werkt niet, recovery mode werkt niet en shift-herstellen wanneer die gewoon aanstaat werkt ook niet. </P>
<P>Weet iemand waar dit aan ligt?<BR>Er werd op het begin ook gezegd over al eerder gejailbreaked the hebben, ik heb toen ik 2.0.2 firmware had daar een jailbroken versie van opstaan daarna vrijdag geupdate naar de legale 2.1 versie.<BR>Weet iemand waar dit nu precies aan licht?</P>

Ps. weet iemand hoe het komt dat er nu in mijn bericht allemaal <P> en <BR> staat? (of zie ik dat nou alleen maar?)
nee, dat zie ik ook.. Vond ik ook al raar..
__________________
G5 dual 1.8, 22 inch cinemadisplay (ADC) + 15 inch flat, iPod 4GB, iPhone 3G 16GB zwart.
  #109  
Oud 14-09-08, 01:43
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Je kan mijn custom gebruiken uit de eerste post, let wel op want als je een legale hebt moet je wel de goede custom pakken. Zet in recovery en herstel je iphone met de custom.
Maar blijven alle geïnstalleerde apps dan behouden, zoals oliv4r ook vroeg? Zowel die van de Appstore als van Cydia en Installer? Inclusief alle instellingen daarvan en plaats op het Springboard?
Met de vorige update is mij dat niet gelukt in ieder geval, ik moest alles opnieuw installeren wat niet uit de Appstore kwam (en dus in de reservekopie stond beschreven). :-(
Dat weerhoudt mij er nog even van om naar 2.1 (jailbroken) te gaan, ondanks alle goede nieuws wat ik erover lees! Mijn 2.02 (jailbroken) bevat teveel apps die ik graag gebruik, maar die dus niet meegaan in die reservekopie van iTunes... Kun jij me daar gerust in stellen misschien?

Laatst gewijzigd door Buur; 14-09-08 om 01:51.
  #110  
Oud 14-09-08, 06:20
rip rip is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Muiden
Berichten: 2
Stuur een bericht via ICQ naar rip Stuur een bericht via Instant Messenger naar rip Stuur een bericht via MSN naar rip Stuur een bericht via Yahoo naar rip
Standaard

Ik heb zelf PWNage Tool gebruikt om een custom FW te maken voor mijn legale 3G, maar na de restore werkt alles behalve de telefoon. Geen activatie dus. Dus doe ik iets fout of heb ik iets gemist ? Het lijkt mij dat het enige verschil met mijn restore image is dat er een 1 GB System partitie wordt gemaakt, terwijl ik dat niet nodig heb. BossTool zette in 2.0 voor mij alle Apps al op de media partitie, en 2.1 doet dat zelf ook al. Dus waarom zoveel ruimte creëren ?!?

Dsu als ik mijn eigen legale 3G restore met de door PWNage Tool (laatste versie) gemaakte restore image (ipsw) dan werkt het dus gewoon niet. Jammer, maar helaas. No phone...

Is er iemand die hier een lichtje op kan schijnen ?

Rip

Laatst gewijzigd door rip; 14-09-08 om 06:23.
  #111  
Oud 14-09-08, 08:25
fillem fillem is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gonny Bekijk bericht
Dit is een custom voor de al geactiveerde iPhone's 3G (lees; legale iphone's)Michael's Custom fw 3G voor de al geactiveerde (lees; legale iPhone) Zet je iPhone in recovery als je al eerder een custom hebt gebruikt en dan herstellen Windows shift herstel, Mac alt herstel.
Heb je nog nooit een custom gebruikt dan je iPhone in dfu zetten en dan herstellen. Windows shift herstel Mac alt herstel.
Custom heeft 1GB partitie, Apple logo's en Cydia en Installer.
Dit snap ik niet helemaal.
Betekent dit, voor mij als Windows gebruiker, dat ik enkel een shift-herstel hoef te doen met deze custom FW en dan is m'n Iphone weer ge-jailbreakt? Of gebruik je deze firmware samen met een jailbreak programma (want dan snap ik het nut ook niet helemaal ).

Erg benieuwd naar het antwoord...
  #112  
Oud 14-09-08, 10:02
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fillem Bekijk bericht
Dit snap ik niet helemaal.
Betekent dit, voor mij als Windows gebruiker, dat ik enkel een shift-herstel hoef te doen met deze custom FW en dan is m'n Iphone weer ge-jailbreakt? Of gebruik je deze firmware samen met een jailbreak programma (want dan snap ik het nut ook niet helemaal ).

Erg benieuwd naar het antwoord...
Als je deze custom fw gebruikt ben je weer jailbroken een heb je weer cydia en installer in de iphone staan. Geen ander programma voor nodig dan iTunes.
  #113  
Oud 14-09-08, 10:11
fillem fillem is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 119
Standaard

vet!

Werkt shift - restore nog als vanouds in Itunes 8? Eerst DFU mode en dan shift restore en custom fw kiezen?
  #114  
Oud 14-09-08, 10:42
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fillem Bekijk bericht
vet!

Werkt shift - restore nog als vanouds in Itunes 8? Eerst DFU mode en dan shift restore en custom fw kiezen?
Dat werkt nog steed in iTnes 8. Je hoeft niet eerst in de DFU mode.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #115  
Oud 14-09-08, 11:25
pumpeduse pumpeduse is offline
• iOS 9.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: As
Berichten: 83
Standaard

mijn vraag waarom lukt het bij sommige en sommige krijgen foutmelding 1600 of 6
Wij doen toch gewoon wat op de forum gezegd wordt.
  #116  
Oud 14-09-08, 11:34
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Ik krijg in Recovery mode fout 6 en in DFU fout 1600 en ik doe alles volgens het boekje, hoe los ik dit op ?
  #117  
Oud 14-09-08, 11:40
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
Ik krijg in Recovery mode fout 6 en in DFU fout 1600 en ik doe alles volgens het boekje, hoe los ik dit op ?
Onder Windows hoeft de iPhone helemaal niet in restore of DFU geplaatst te worden. Kan mij voorstellen dat dat onder de MAC dan ook niet hoeft.
  #118  
Oud 14-09-08, 11:40
oliv4r oliv4r is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Delft
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Maar blijven alle geïnstalleerde apps dan behouden, zoals oliv4r ook vroeg? Zowel die van de Appstore als van Cydia en Installer? Inclusief alle instellingen daarvan en plaats op het Springboard?
Met de vorige update is mij dat niet gelukt in ieder geval, ik moest alles opnieuw installeren wat niet uit de Appstore kwam (en dus in de reservekopie stond beschreven). :-(
Dat weerhoudt mij er nog even van om naar 2.1 (jailbroken) te gaan, ondanks alle goede nieuws wat ik erover lees! Mijn 2.02 (jailbroken) bevat teveel apps die ik graag gebruik, maar die dus niet meegaan in die reservekopie van iTunes... Kun jij me daar gerust in stellen misschien?
Kan iemand hier misschien nog een andwoord op geven.
  #119  
Oud 14-09-08, 11:41
Deepdelver Deepdelver is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Gouda
Berichten: 26
Standaard

me 2 quickpown ziet het niet als hij dfu mode staat en itunes ziet het niet als hij gaat restoren error (6) Heb hem niet eerder gejailbreaked iemand een oplossing?
  #120  
Oud 14-09-08, 11:43
pumpeduse pumpeduse is offline
• iOS 9.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: As
Berichten: 83
Standaard

ik heb gisteren zitten sukkelen tot 4u geen resultaat met michaels custom voor windows waar Ik bij de vorige jailbreak 2.02 dit in 10min klaarspeelde. Michael help ons of andere leden zijn ook welkom mischien iemand een nieuwe 2.1gejailbraikte custom posten voor ons windows sukkelaars
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Unlock 1541 01-02-09 09:33
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 02:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 10:56
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Unlock 454 20-11-08 17:22
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Jailbreak 110 15-10-08 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:34.