[3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij nu ook error 6!!! Dus wat doen we fout????? Wie heeft hem al wel gejailbreakt??? Dit wordt nu een principekwestie.., verdorie! Win - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bij mij nu ook error 6!!!
Dus wat doen we fout????? Wie heeft hem al wel gejailbreakt??? Dit wordt nu een principekwestie.., verdorie! Win - Mac issue? Wij hebben allebeiden OSX, Scorpiosoft niet.. Ik krijg het niet voor elkaar.... grrrrrmpfff...
G5 dual 1.8, 22 inch cinemadisplay (ADC) + 15 inch flat, iPod 4GB, iPhone 3G 16GB zwart. Laatst gewijzigd door macfreaker; 13-09-08 om 23:01. Reden: samengevoegd |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Als jullie goed hadden gekeken, hadden jullie kunnen zien dat ik windows gebruik en jullie MacOS X. Volg gewoon de handleidingen die beschreven staan in deze topic.
|
||||
|
||||
hoe krijg ik mijn toestel uit herstel mode ?
|
|
|||
|
|||
@scorpio; dat is wel de makkelijkste weg zeg.
Ik heb hier de printout van hetgeen gedaan moet worden en een vinkje bij elke stap. toch werkt het niet! M. |
|
|||
|
|||
Bij de Mac option key inhouden en drukken op herstellen en dan de custom fw kiezen en herstellen maar. DUS DFU MODE IS NIET NODIG (en werkt zelfs niet (foutmelding 16xx)
Bij de windhoozen de shift knop gebruiken en op herstellen drukken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook een oudere custom fw krijg ik er niet meer op. Ik krijg er alleen nog maar een originele fw op :-( Ook niet met een oudere versie van itunes. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Jammer van jou opmerking
Ik wil altijd helpen maar meer kan ik er op dit moment ook niet van maken. Ik heb geen Mac dus daar kan ik je niet voorzien van tips en truuks. Zijn vast wel andere gebruikers die misschien hierover iets kunnen zeggen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
eindelijk gelukt
pffff ...eindelijk ...
het probleem was dat ik eerder een upgrade gedaan had met een niet gepwnde versie, waardoor hij de custom firmware niet aanvaard ... Ik moest dus opnieuw quickpwnen (met winpwn2.5) met een itunes 7.7 versie ... Daarna kon ik probleemloos deze custom firmware installeren ... |
|
||||
|
||||
ff nog een vraagje kan ik ook jalbreaken alleen met pwange 2.1 ???en dan zonder die van micheal??
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus ik ben het zat, ben er flauw van, het lukt me niet. Vorige keer wel..., voor de 2.1 |
|
||||
|
||||
Citaat:
WAT moet ik selecteren? weet je wel wat er allemaal in die map zit die je download? kernelcache.release.s5l8900x 018-4122-1.dmg Firmware (all_flash & dfu) Restore.plist 018-3940-43.dmg Welke file moet ik kiezen?..., er is zoveel in die map van Michael... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Veel succes
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is het je gelukt met Quick?
Bij mij blijft ie elke keer hangen... Kl%#@tezooi.. Edit: Hier nu ook klaar! Maar bijna 7 uur.. Amazing! 7 uur, dat wel, maar ik zie het zo, weer een hoop geleerd vandaag.. Tops aan alle mensen die mee geholpen hebben, en in dit geval specifiek Macron en Macfreaker! Thanks allen, goed weekend! Laatst gewijzigd door SubMan; 13-09-08 om 23:50. Reden: gelukt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop dat het jou ook snel lukt! |
|
||||
|
||||
voor alle met problemen!........volgende heb ik gedaan : pwnage tool 2.1 downlooad en install - orginele restore van apple 2.1 via deze site gedownload en toen alles gedraaid en restore file van micheael is succes vol gejailbreakt en is nu de reservekopie aan het terug zetten ! laat zo weten of het helemaal top is !
oke dan ik ben blij ....... micheal's restore ipws is weer top met pwnage 2.1 alles werkt als een zonnetje ga zo 3G testen ! Laatst gewijzigd door tapijtkever; 14-09-08 om 00:14. |
|
|||
|
|||
Ik heb gewoon shift herstel gedaan met de custom en draait als een zonnetje
Dit wel met windows voor diegene die dat willen weten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Unlock | 1541 | 01-02-09 10:33 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|