iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/22065-3g-quickpwn-2-1-voor-fw-2-1-verzameltopic-windows.html)

Buur 31-10-08 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door airbrusher (Bericht 211886)
@ Airbrush

Ik weet het op dit moment ook even niet, weet niet welke handeling je fout doet. (Misschien een keer op een andere pc proberen?



oke zal morgen op n ander comp prob.
bedankt voor je reacties..

Had je al een andere USB-poort geprobeerd?

airbrusher 31-10-08 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buur (Bericht 212019)
Had je al een andere USB-poort geprobeerd?

ja ik heb ook ander usb poort gebruikt maar wil ook niet helpen.
ik ga morgen een ander computer proberen,mischien ligt het aan mn comp.

maar tog bedankt voor je reactie

barts5 31-10-08 17:11

3G Jailbr
 
Heb een 3G en deze wil ik met behulp van QuickPwn voorzien van Cydia. Nu de benodigde bestande gedownload echter blijft hij na het verzoek voor het aansluiten middels de kabels hangen. Hij geeft o.a. aan "

The correct IPSW will have a name beginning with iphone 1,2_2.1.

Ik heb de "browse"knop gebruikt voor het juiste bestand en dan zou hij door moeten lopen naar het volgende onderdeel, helaas hij blijft staan.

Iemand een idee wat ik moet doen. Ben een leek en kom veel Topics tegen over dit principe maar kom er niet verder mee.

iBen 31-10-08 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door barts5 (Bericht 212079)
Heb een 3G en deze wil ik met behulp van QuickPwn voorzien van Cydia. Nu de benodigde bestande gedownload echter blijft hij na het verzoek voor het aansluiten middels de kabels hangen. Hij geeft o.a. aan "

The correct IPSW will have a name beginning with iphone 1,2_2.1.

Ik heb de "browse"knop gebruikt voor het juiste bestand en dan zou hij door moeten lopen naar het volgende onderdeel, helaas hij blijft staan.

Iemand een idee wat ik moet doen. Ben een leek en kom veel Topics tegen over dit principe maar kom er niet verder mee.

Welke Firmware versie wil je installeren??

King1987 31-10-08 23:38

@barts5

Ten eerste: even je profiel aanpassen, daar staat aangegeven dat je nog op de 1e gen zit ;)

dan je vraag:

Download de orginele fw van Apple, via itunes. Zet deze ook op je Iphone, daarna moet je ook deze fw gebruiken in quickpwn. Gewoon naar toe browsen. Dan heb je de goede te pakken!

Succes :D

RHCPeter 03-11-08 21:43

Ik wil quickpwn installeren en hij geeft dan de volgende foutmelding:

Kan de toepassing niet juist initialiseren(0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beëindigen.

Weet iemand hoe dat kan? :)

King1987 03-11-08 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RHCPeter (Bericht 213136)
Ik wil quickpwn installeren en hij geeft dan de volgende foutmelding:

Kan de toepassing niet juist initialiseren(0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beëindigen.

Weet iemand hoe dat kan? :)

Ja, verkeerde .netframework versie. Die even updaten en je bent er weer klaar voor ;)

Succes :D

RHCPeter 03-11-08 21:49

Hoe kan ik die updaten? Misschien stomme vraag? :P

RHCPeter 03-11-08 21:55

Heb het denk ik al gevonden. Ben het nu aan het installeren :)

King1987 03-11-08 21:55

Dat kan je hier lezen.

Succes :D

RHCPeter 03-11-08 22:02

Is gelukt en ga nu jailbreaken :)

nikki_ttb 04-11-08 18:07

ik zit nu te werken met QuickPwn, maar ik zit al een tijdje naar een leeg, zwart scherm te kijken, alsof hij gewoon uitstaat. ik denk wel dat de iPhone in de DFU-mode staat, want de enige manier om hem weer op te starten (zonet geprobeerd), is door de home-knop en de aan/uit-knop vast te houden + daarna zoals gebruikelijk aan te zetten.

Duurt dit gewoon heel lang? ik kan niets vinden binnen het forum met de zoekfunctie!

King1987 04-11-08 18:17

Quickpwn gaat zeer snel, zo een 5 minuten. Heb je de stappen goed gevolgd volgens de handleiding? Met aftellen/loslaten e.d kan eigenlijk niet fout gaan! Want dan komt hij inderdaad in dfu mode, maar nog leuker, komt er zelf ook weer uit, dmv het flashen van de fw.

Succes :D

nikki_ttb 04-11-08 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 213440)
Quickpwn gaat zeer snel, zo een 5 minuten. Heb je de stappen goed gevolgd volgens de handleiding? Met aftellen/loslaten e.d kan eigenlijk niet fout gaan! Want dan komt hij inderdaad in dfu mode, maar nog leuker, komt er zelf ook weer uit, dmv het flashen van de fw.

Succes :D

Om hier maar even in te gaan op jouw antwoord:
ik heb de stappen goed gevolgd! ik heb het inmiddels al 3 keer gedaan. Maar kan het zijn omdat ik mijn iPhone al had geprobeerd te herstellen middels iTunes?
ik heb vanmiddag mijn iphone binnengekregen, tegelijk met een GEVEY-kaart, en omdat hij in het Engelstalig stond, wilde ik de telefoon herstellen naar Nederlandse instellingen. Helaas, ik zie linksbovenin het scherm dat ik bereik heb, maar hij blijft vragen om de telefoon aan te sluiten op iTunes. Als ik dat doe, zegt iTunes dat ik geen geldige simkaart heb.
Nu probeer ik het dus via een jailbrack met QuickPwn, maar dat gaat dus een beetje gortig.

Enig idee verder? Het scherm staat nog steeds op zwart :confused:

King1987 04-11-08 18:33

In principe moet je eerst activeren, daarna jailbreaken. Dus: eerst je iphone goed laten werken met de GEVEY-Kaart (nog nooit van gehoord, maar dit terzeide). Herstellen naar nederlandse instellingen hoefd niet. Gewoon in het menu instellingen de taal switchen.

Wanneer hij vraagt om aan itunes gehangen te worden (prachtige zin;)) moet je dit doen. Dan activeer je hem. Daarna zal hij het gewoon moeten doen. Hoe hij uit dfu mode moet, weet ik niet, heb ik geen ervaring mee, dat is vast dmv de zoekfuntie te vinden zijn.

Succes:D

RHCPeter 04-11-08 22:39

Om uit de DFU-mode te komen, moet je, dacht ik, 25 seconden de home-knop indrukken :)

Flydt 07-11-08 12:20

Even een andere vraag, ik ga mijn iPhone straks jailbreaken. Lekker in de trein, maar ik vraag me af of dit wel kan WANT: heb ik een internetverbinding nodig..?

Heb Quickpwn al gedownload maar ik heb het dus echt over het proces zelf. Omdat bij iTunes je bij sommige handelingen een internetverbinding moet hebben. Alvast bedankt voor degene die even antwoord!

Tijn1 07-11-08 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flydt (Bericht 214395)
Even een andere vraag, ik ga mijn iPhone straks jailbreaken. Lekker in de trein, maar ik vraag me af of dit wel kan WANT: heb ik een internetverbinding nodig..?

Heb Quickpwn al gedownload maar ik heb het dus echt over het proces zelf. Omdat bij iTunes je bij sommige handelingen een internetverbinding moet hebben. Alvast bedankt voor degene die even antwoord!

Nee bij quickpwn heb je geen internet verbinding nodig, alleen als het fout gaat en je moet in itunes weer herstellen dan heb je een internet verbinding nodig

truckdiver 07-11-08 12:23

als je zorgt dat je al je bestanden hebt gedownload en op je pc hebt staan heb je geen verbinding nodig
quickpwn 2.1

edit: tijn is me voor

Flydt 07-11-08 16:32

Nice work guys, bedankt. Als je straks iemand in de trein ziet klooien, dan kan ik dat zijn! :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:57.