iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/22065-3g-quickpwn-2-1-voor-fw-2-1-verzameltopic-windows.html)

Floris_iPhone3G 30-10-08 23:22

kan niet jail breaken help !!!!!!
 
neefje heeft per ongeluk op herstellen gedrukt in itunes nu zit ik vast in het scherm van itunes dat hij de iphone niet can activeren het is een engels model heeft versie 2.1 er opstaan wat moet ik nu doen ben radeloos en een NOOB help

kermak 30-10-08 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Floris_iPhone3G (Bericht 211759)
neefje heeft per ongeluk op herstellen gedrukt in itunes nu zit ik vast in het scherm van itunes dat hij de iphone niet can activeren het is een engels model heeft versie 2.1 er opstaan wat moet ik nu doen ben radeloos en een NOOB help

Als je hem opnieuw wilt jealbreaken volg dan: iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your 2.1 3G iPhone Using QuickPwn (Windows)

King1987 31-10-08 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kermak (Bericht 211761)

En dan toch om onze eigen forum te gebruiken (= veel beter natuurlijk :p)

https://forum.iculture.nl/f59/i...1-windows.html

Succes :D

kermak 31-10-08 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 211774)
En dan toch om onze eigen forum te gebruiken (= veel beter natuurlijk :p)

https://forum.iculture.nl/f59/i...1-windows.html

Succes :D

Nog handiger inderdaad. En is ook nog eens in het nederlands.

King1987 31-10-08 00:21

Daarom ook :P

airbrusher 31-10-08 01:56

quickpwn telt niet af
 
hoi,
ik heb problemen met quickpwn 2.1.ik wil mijn iphone jailbraken bij de laatste stap gaat mijn iphone in recovery maar daarna telt hij niet meer af om iphone in dfu mode te zetten,normaal gesproken moet hij toch af gaan tellen?.wat doe ik fout kan iemand mijn helpen a.u.b :( heb het al 10x geprobeerd.
heb inmiddels ook op het forum gezocht,maar kan niks vinden.:(

heb n originele iphone 3g 2.1 hersteld,dus helemaal leeg.

King1987 31-10-08 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door airbrusher (Bericht 211799)
hoi,
ik heb problemen met quickpwn 2.1.ik wil mijn iphone jailbraken bij de laatste stap gaat mijn iphone in recovery maar daarna telt hij niet meer af om iphone in dfu mode te zetten,normaal gesproken moet hij toch af gaan tellen?.wat doe ik fout kan iemand mijn helpen a.u.b :( heb het al 10x geprobeerd.
heb inmiddels ook op het forum gezocht,maar kan niks vinden.:(

heb n originele iphone 3g 2.1 hersteld,dus helemaal leeg.

Heb je deze handleiding niet kunnen vinden: https://forum.iculture.nl/f59/i...1-windows.html

Hiermee moet het lukken!

Succes :D

airbrusher 31-10-08 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 211824)
Heb je deze handleiding niet kunnen vinden: https://forum.iculture.nl/f59/i...1-windows.html

Hiermee moet het lukken!

Succes :D

jawel ik heb juist deze handleiding gebruikt tot laatste stap gaat alles goed,daarna valt iphone in recovery mode maar de aftelling begint niet,dus 5second home button vasthouden enz enz...

King1987 31-10-08 08:47

Heb je de orginele fw eerst gedownload in Itunes en op je Iphone gezet, daarna aangesloten en de stappen gevolgd?

En heb je ook de goede net.framework versie op je pc staan? (de nieuwste). Nadat je quickpwn heb geinstalleerd, al een keer je pc gereboot?

airbrusher 31-10-08 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 211828)
Heb je de orginele fw eerst gedownload in Itunes en op je Iphone gezet, daarna aangesloten en de stappen gevolgd?

En heb je ook de goede net.framework versie op je pc staan? (de nieuwste). Nadat je quickpwn heb geinstalleerd, al een keer je pc gereboot?

ja ik heb de originele fw eerst gedownload in itunes en daarna de stappen.heb ook enkele malen pc gereboot.

ik zal ook ff naar net.framework kijken mischien dat het daar aan ligt

King1987 31-10-08 09:18

1 Bijlage(n)
Doe je dit wel goed volgen :confused:

(zie screenshot)

om even terug te komen op je vraag ;)

airbrusher 31-10-08 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 211842)
Doe je dit wel goed volgen :confused:

(zie screenshot)

om even terug te komen op je vraag ;)

heb tussentijd ook gekeken naar net.framework dat was ook goed.
dat is net juist de probleem zodra iphone in recovery mode valt,gaat quickpwn niet verder met die stappen,dus die teksten(hold down the home button for 5seconds...)lichten niet op:(

King1987 31-10-08 10:19

En wanneer je zelf de homebutton indrukt? Licht het dan ook niet op?

airbrusher 31-10-08 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 211864)
En wanneer je zelf de homebutton indrukt? Licht het dan ook niet op?

nee ook niet
ik heb ook zelf die stappen uitgevoerd zonder dat die teksten oplichten,maar niks help.
ik snap het gwn niet meer

michelz 31-10-08 11:02

Vraagje:

Ik heb een NL Iphone 3g 2.1 met T-Mob abbo. Nu wil ik mijn iphone gaan jailbraiken maar heb laatst al een upgrade gedaan naar 2.1. Is het dan nodig zoals de guides zeggen opnieuw naar 2.1 te restoren? Ik zag in quickpwn dat je de FW moet selecteren, wordt mijn iphone dan alsnog opnieuw geflashed of gebruikt quickpwn deze alleen voor het modden van me iphone? en als laatst een vraag of ik ook al mijn sms/contacten kwijt ben als ik hem probeer te pwnen?

Alvast bedankt !

King1987 31-10-08 11:09

@ Airbrush

Ik weet het op dit moment ook even niet, weet niet welke handeling je fout doet. (Misschien een keer op een andere pc proberen?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michelz (Bericht 211879)
Vraagje:

Ik heb een NL Iphone 3g 2.1 met T-Mob abbo. Nu wil ik mijn iphone gaan jailbraiken maar heb laatst al een upgrade gedaan naar 2.1. Is het dan nodig zoals de guides zeggen opnieuw naar 2.1 te restoren? Ik zag in quickpwn dat je de FW moet selecteren, wordt mijn iphone dan alsnog opnieuw geflashed of gebruikt quickpwn deze alleen voor het modden van me iphone? en als laatst een vraag of ik ook al mijn sms/contacten kwijt ben als ik hem probeer te pwnen?

Alvast bedankt !

Gewoon de guides volgen inderdaad. Je Iphone word inderdaad opnieuw geflasht, hij zet er de gejailbreakte fw overheen. Van je sms/contacten moet je gewoon even een back-up maken met Itunes. Die kan je na het jailbreaken terug zetten. Dan ben je niets kwijt.

Succes :D

michelz 31-10-08 11:15

Ok cool ! dan heb ik vanavond wat te doen :) ook fijn dat je de smsjes gewoon kan backuppen. Moet je dan nog wat specials doen of is het gewoon reservekopie maken van je iphone?

King1987 31-10-08 11:17

Ja resevecopie maken. Die kan je ook terug zetten namelijk!

Succes dan vanavond :D

michelz 31-10-08 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 211882)
Ja resevecopie maken. Die kan je ook terug zetten namelijk!

Succes dan vanavond :D

Thanks ! heb er goede vertrouwen in :)

airbrusher 31-10-08 11:26

@ Airbrush

Ik weet het op dit moment ook even niet, weet niet welke handeling je fout doet. (Misschien een keer op een andere pc proberen?



oke zal morgen op n ander comp prob.
bedankt voor je reacties..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:37.