[3G] - [1.0] Custom FW 2.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Ik zal even antwoorden in King zijn plaats, dit is niet vreemd aangezien O2 je officiele provider is. Met andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb custom firmware gebruikt van Destiny ZONDER activatie omdat ik een officeel via T-Mobile heb. Dus heb me baseband niet geupdat toch??? Als ik het verhaal goed begrepen heb...
Waarom kan ik dan toch geen unlock sim gebruiken? (gebruik Telfort simkaart) Hij deed het bij mij in het begin goed, tot dat ik mijn sim eruit had gehaald en toen weer erin... gaf ff bereik en daarna gaf die melding "geen simkaart geinstalleerd" en nu zegt die dat iedere keer! Heb firmware 2.1 weer erop gezet, d8 mss dat het dan wel weer werkt... Maar nee hoor nog steeds zelfde probleem! Wat heb ik fout gedaan? :S |
|
|||
|
|||
Quickpwn bootloader v4.6 vraag
Bootloader V3.6 of V4.6 in Quickpwn waar vind ik die???
Ik heb via Itunes firmware 2.2 geinstalleerd, nu wil ik de iphone unlocken met Quickpwn, maar ik weet niet waar ik die gevraagde bootloader nu vandaan moet halen? Er staat in het Quickpwn programma browse to the location, staan deze al op de pc of waar kan ik de juiste vinden? |
|
|||
|
|||
Hier kun je ze downloaden.
hxxp://rapidshare.com/files/104494661/bootloaders.rar(xx =tt)
|
|||
|
|||
Citaat:
haha, gebruik je de devteam quote's nu? Niets vreemd aan, de kaartjez zouden het nog steeds goed volhouden, zoals het mijne, als de mensen gewoon eens een dag wachten en rustig lezen wat er op fora als deze staat. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Sorry, missed that topic. Zit inmiddels op 2.2!
Thnx! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wil mijn iphone 3G jailbreaken, maar heb nog een paar vraagjes :
- Als er dan een nieuwe FW uitkomt, mag ik deze dan gewoon installeren of niet ? - Zijn er nog andere dingen die ik niet mag doen of die ik zeker moet weten ? - doe ik het het best met quickpwn of pwnagetool ? (heb mac osX) ? - Heb ook al veel gelezen over een baseband en/of bootloader, maar wat is dit eigenlijk en wat moet ik er nog over weten ? Alvast Bedankt Laatst gewijzigd door jules_holden94; 25-11-08 om 19:59. |
|
||||
|
||||
Als je een unlockkaartje gebruikt is het aangeraden te wachten om te updaten.
Gebruik je het niet (unlocked via provider of helemaal geen simlock) dan kan je meteen updaten. |
|
||||
|
||||
Het antwoord op je eerste vraag staat in de eerste post van dit topic.
Als je nu een extra simkaart gebruikt om te kunnen bellen, dan moet je zeker niet op de normale manier updaten in itunes.
|
|||
|
|||
Heb een dag zonder iPhone gezeten. Ik was (achteraf) zo dom om van iTunes 8.01 naar 8.02 te upgraden en merkwaardig genoeg ging de iPhone (denk omdat deze was aangesloten) automatisch naar 2.2. Kon er niets meer mee. Heb geprobeerd de custom 2.2 er op te zetten, maar dit werkte niet. Iedere keer fout 16xx en hij bleef hangen in herstel mode. Na alle forums doorgespit te hebben werkte het volgende: Gewoon via iTunes weer naar 2.2 laten herstellen (Fabrieksinstellingen) en toen QuickPWN 2.2 gebruikt met vinken voor jailbreak en Cydia. Ben nu de backup aan het restoren. Lijkt dus zo goed te gaan. Bedankt voor het fantastische forum!
|
|
|||
|
|||
Ik heb net na lang overwegen en wat gelezen te hebben op dit forum ook een jailbreak uitgevoerd op m'n iPhone 3G (officieel via T-Mobile). Wat ging dat makkelijk! Eigenlijk was 't al gedaan zonder dat ik 't erg in had en alles lijkt gewoon nog te werken zoals voorheen. Zelfs alle data is nog intact
Klopt het dat ik altijd gewoon terug kan naar de officiële firmware waarbij alle sporen van een jailbreak worden gewist? Ik heb gebruik gemaakt van QuickPwn, dus dan is 't toch gewoon een kwestie van herstellen met de originele firmware en daarna (eventueel) een backup terug te zetten? In ieder geval bedankt voor alle informatie! Edit: Ook maar even geprobeerd 'terug te gaan'. Schone firmware laden, daarna reservekopie terug zetten en klaar. Makkelijk zat! Ik denk dat ik 't maar weer ff bij de originele firmware laat. Afgezien van 'scrobbled' (last.fm) en AFP/SSH toegang heb ik maar weinig voordeel gezien van het jailbreaken tot dusver - maar toch fijn om te weten dat 't zo makkelijk gaat/kan, mocht 't toch nog eens nodig zijn. Laatst gewijzigd door rikkepik; 26-11-08 om 02:38. |
|
|||
|
|||
Ik heb een probleem, ik heb via deze methode, zonder enig probleem mijn gejailbreakde iPhone 3G (t-mobile) met kpn sim geupdate naar 2.2 gejailbreaked. Toen heb ik omdat ik mijn nummers in mijn backup heb staan alle nummers weer er terug opgezet met iTunes van mijn 2.1 firmware backup. Alleen nu geeft hij opeens in iTunes aan dat mijn hele schijf van mijn iPhone (normaal 14.6GB ofzo) nog maar 2.5 GB vrij is. Heel raar. Weet iemand hoe ik uit mijn backup al mijn telefoonummers kan krijgen en mijn smsjes ofzo zou ook mooi zijn. Heb namelijk geen zin om al mijn contacten er wéér handmatig in te moeten zetten. Het lukt namelijk niet via de iPhone optie zelf van simnummers importeren. Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Gr. Victor |
|
|||
|
|||
update naar 2.2 suc6 vol heb nog wel 1 vraag aan de geleerde als ik nu weer verbind met itunes en zeg hersel met een eerdere fw neemt hij dan alleen de contact gegevens, mail, agenda, sms etc. over of heb ik er dan ook weer de 2.1 fw op staan ??
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Nou bij mij is iets goed verkeerd gegaan... Ik heb via iTunes ge-update naar 2.2 alles ok. Ik heb met Quickpwn de jailbreak gedaan en Cydia er ook bij aangevinkt. Helaas... denk dat de jailbreak wel gelukt is maar geen Cydia!!! Vervolgens de cutom FW 2.2 gedownload. En een herstel uitgevoerd zoals beschreven. Alles gaat goed, heb ook Cydia er weer bij staan... Helaas feestje is voor korte duur... Zodra ik iTunes start voor herstellen van mijn gegevens, doet hij dat ook maar gelijk worden bijna alle programma's verwijderd Ik heb nu reeds van alles geprobeerd maar kan het niet anders krijgen als boven beschreven. Heeft er iemand een idee? Het belangrijkste voor mij is dat ik Cydia weer heb, ijn contacten en mijn kalender inhoud. Wie op wie!! Alvast bedankt Patrice |
|
|||
|
|||
Overig is net zo groot als audio
Ik heb hetzelfde probleem als Victor (denk ik), na de jailbreak leek het alsof de audio van mijn iPhone verdwenen was dus dat duurde lang om die te synchroniseren, maar de categorie overig is nu zelfs iets groter dan audio, waardoor het lijkt of er een dubbele bibliotheek op staat, maar dan onder overig. Inmiddels heb ik in de directory stash veel dubbele directories gevonden en die verwijderd, dan scheelt een 0,5 Gb, maar Overig is nog steeds "raar" groot. Zit te twijfelen of ik de jailbreak er maar af ga gooien.
Groetjes Linda |
|
|||
|
|||
Undo all!
Hoi,
Ik heb een gejailbreakte Iphone 3G versie 2.1 officieel T-Mobile. De Jailbreak voegt voor mij niet zo heel veel toe aan de iPhone. Het liefst zet ik hem weer terug naar de originele modus, maar dan met niet gejailbreak-te firmware 2.2. Vraag 1: Kan ik dit doen door hem aan iTunes te koppelen en gewoon te updaten? Vraag 2: Ben ik op dat moment al mijn contacten / mail en sms-jes kwijt? Vraag 3: Worden automatisch alle programma's die ik via installer en cydia heb geinstalleerd gewist of moet ik daar nog wat voor doen? Vraag 4: Bestaat er ook zoiets al defragmenteren voor de iphone? (Na al die troep van Cydia en Installer erop gehad te hebben) Alvast enorm bedankt voor jullie reactie(s). M vr gr, Farid |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet | bruut | Jailbreak | 2 | 01-11-10 10:27 |
Custom fm 3.1 | Rubnn- | Archief | 1 | 09-10-09 18:38 |
iPhone: [3G] Custom FW 2.2.1 | Michael | Jailbreak | 536 | 27-06-09 00:42 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Custom FW 2.2.1 | Michael | Unlock | 187 | 20-06-09 13:43 |
OS 3.0 custom | Arne2606 | Archief | 2 | 22-03-09 18:57 |
|
|