//

[3G] - [1.0] Custom FW 2.2

[3G] - [1.0] Custom FW 2.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Ik zal even antwoorden in King zijn plaats, dit is niet vreemd aangezien O2 je officiele provider is. Met andere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #401  
Oud 24-11-08, 23:18
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Ik zal even antwoorden in King zijn plaats, dit is niet vreemd aangezien O2 je officiele provider is. Met andere woorden, jij kan alleen bellen met het O2 netwerk. Daarvoor had je de mogelijkheid met andere providers te bellen door het gebruik van een unlock kaartje, helaas is de Baseband van Firmware 2.2 geupdate en deze maakt alle unlock kaartjes onrbuikbaar. Ik schrik er in elk geval niet van, en erg vreemd dat de kaartjes het zo lang hebben uitgehouden.
Zou ondertussen al voor sommige kaartjes een oplossing zijn. zullen het verder blijven volgen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 25-11-08, 01:04
zuhoor zuhoor is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 39
Standaard

Ik heb custom firmware gebruikt van Destiny ZONDER activatie omdat ik een officeel via T-Mobile heb. Dus heb me baseband niet geupdat toch??? Als ik het verhaal goed begrepen heb...
Waarom kan ik dan toch geen unlock sim gebruiken? (gebruik Telfort simkaart) Hij deed het bij mij in het begin goed, tot dat ik mijn sim eruit had gehaald en toen weer erin... gaf ff bereik en daarna gaf die melding "geen simkaart geinstalleerd" en nu zegt die dat iedere keer!
Heb firmware 2.1 weer erop gezet, d8 mss dat het dan wel weer werkt... Maar nee hoor nog steeds zelfde probleem!
Wat heb ik fout gedaan? :S
  #403  
Oud 25-11-08, 02:23
Williamsg Williamsg is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: -
Berichten: 8
Standaard Quickpwn bootloader v4.6 vraag

Bootloader V3.6 of V4.6 in Quickpwn waar vind ik die???

Ik heb via Itunes firmware 2.2 geinstalleerd, nu wil ik de iphone unlocken met Quickpwn, maar ik weet niet waar ik die gevraagde bootloader nu vandaan moet halen?

Er staat in het Quickpwn programma browse to the location, staan deze al op de pc of waar kan ik de juiste vinden?
  #404  
Oud 25-11-08, 07:10
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

Hier kun je ze downloaden.
hxxp://rapidshare.com/files/104494661/bootloaders.rar(xx =tt)
__________________
Herinner je verleden, droom van je toekomst, maar leef Vandaag!
  #405  
Oud 25-11-08, 07:50
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Ik zal even antwoorden in King zijn plaats, dit is niet vreemd aangezien O2 je officiele provider is. Met andere woorden, jij kan alleen bellen met het O2 netwerk. Daarvoor had je de mogelijkheid met andere providers te bellen door het gebruik van een unlock kaartje, helaas is de Baseband van Firmware 2.2 geupdate en deze maakt alle unlock kaartjes onrbuikbaar. Ik schrik er in elk geval niet van, en erg vreemd dat de kaartjes het zo lang hebben uitgehouden.

haha, gebruik je de devteam quote's nu?

Niets vreemd aan, de kaartjez zouden het nog steeds goed volhouden, zoals het mijne, als de mensen gewoon eens een dag wachten en rustig lezen wat er op fora als deze staat.
  #406  
Oud 25-11-08, 09:23
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sebastian Davidson Bekijk bericht
Thnx King, maar is het niet vreemd dat ie met de O2 sim dan wel gewoon 100% draait?
Nee, want dit is de originele sim?
  #407  
Oud 25-11-08, 10:51
thewong thewong is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Waar mijn huis staat.
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Ik probeer het nog even duidelijker te maken. Als je een oud model (2G) iphone hebt maakt het helemaal niet uit of je nu gaat updaten via Itunes en dan zelf via quickpwn gaat jailbreaken/activeren of de custom firmware van Destiny gebruikt.

De Baseband wordt toch niet geupdate van het oude model daarom dat het ook helemaal niet uitmaakt welke optie je gebruikt. Uiteraard moet je weten dat voor het flashen van een Custom Firmware je Iphone al eens Pwned moet geweest zijn in het verleden.
Ook als je nog op FW 1.1.4. zit? Ik heb dus een 2G met deze custom FW (is dus al een keer gepwnd). Kan ik dus gewoon via iTunes restoren naar de custom 2.2FW van de openingpost?
  #408  
Oud 25-11-08, 11:05
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thewong Bekijk bericht
Ook als je nog op FW 1.1.4. zit? Ik heb dus een 2G met deze custom FW (is dus al een keer gepwnd). Kan ik dus gewoon via iTunes restoren naar de custom 2.2FW van de openingpost?
Ja, dat kan dus . Staat trouwens al beschreven.
  #409  
Oud 25-11-08, 11:42
thewong thewong is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Waar mijn huis staat.
Berichten: 47
Standaard

Sorry, missed that topic. Zit inmiddels op 2.2!
Thnx!
  #410  
Oud 25-11-08, 11:48
hoogtijd hoogtijd is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hoogtijd Bekijk bericht
Wat ik niet had verteld; ik was via "reguliere update + QP" naar V2.2 gegaan maar toen miste ik Installer en Cydia. Daarom probeer ik nu Destiny's Custom FW 2.2 te installeren (ALT-restore op mijn Mac en SHIFT-restore op mijn PC maar ik krijg alleen maar 21, 1600 en 21 om mijn oren... ben er weer moedeloos van .

Iemand die me kan helpen?

Thanks!!!
All, thnks for your help, I'm on FW2.2.
  #411  
Oud 25-11-08, 18:56
jules_holden94 jules_holden94 is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 14
Standaard

Ik wil mijn iphone 3G jailbreaken, maar heb nog een paar vraagjes :
- Als er dan een nieuwe FW uitkomt, mag ik deze dan gewoon installeren of niet ?
- Zijn er nog andere dingen die ik niet mag doen of die ik zeker moet weten ?
- doe ik het het best met quickpwn of pwnagetool ? (heb mac osX) ?
- Heb ook al veel gelezen over een baseband en/of bootloader, maar wat is dit eigenlijk en wat moet ik er nog over weten ?

Alvast Bedankt

Laatst gewijzigd door jules_holden94; 25-11-08 om 18:59.
  #412  
Oud 25-11-08, 18:58
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Als je een unlockkaartje gebruikt is het aangeraden te wachten om te updaten.
Gebruik je het niet (unlocked via provider of helemaal geen simlock) dan kan je meteen updaten.
  #413  
Oud 25-11-08, 19:00
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Het antwoord op je eerste vraag staat in de eerste post van dit topic.
Als je nu een extra simkaart gebruikt om te kunnen bellen, dan moet je zeker niet op de normale manier updaten in itunes.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #414  
Oud 25-11-08, 22:00
griffith griffith is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Standaard

Heb een dag zonder iPhone gezeten. Ik was (achteraf) zo dom om van iTunes 8.01 naar 8.02 te upgraden en merkwaardig genoeg ging de iPhone (denk omdat deze was aangesloten) automatisch naar 2.2. Kon er niets meer mee. Heb geprobeerd de custom 2.2 er op te zetten, maar dit werkte niet. Iedere keer fout 16xx en hij bleef hangen in herstel mode. Na alle forums doorgespit te hebben werkte het volgende: Gewoon via iTunes weer naar 2.2 laten herstellen (Fabrieksinstellingen) en toen QuickPWN 2.2 gebruikt met vinken voor jailbreak en Cydia. Ben nu de backup aan het restoren. Lijkt dus zo goed te gaan. Bedankt voor het fantastische forum!
  #415  
Oud 25-11-08, 22:59
rikkepik rikkepik is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik heb net na lang overwegen en wat gelezen te hebben op dit forum ook een jailbreak uitgevoerd op m'n iPhone 3G (officieel via T-Mobile). Wat ging dat makkelijk! Eigenlijk was 't al gedaan zonder dat ik 't erg in had en alles lijkt gewoon nog te werken zoals voorheen. Zelfs alle data is nog intact

Klopt het dat ik altijd gewoon terug kan naar de officiële firmware waarbij alle sporen van een jailbreak worden gewist? Ik heb gebruik gemaakt van QuickPwn, dus dan is 't toch gewoon een kwestie van herstellen met de originele firmware en daarna (eventueel) een backup terug te zetten?

In ieder geval bedankt voor alle informatie!

Edit: Ook maar even geprobeerd 'terug te gaan'. Schone firmware laden, daarna reservekopie terug zetten en klaar. Makkelijk zat! Ik denk dat ik 't maar weer ff bij de originele firmware laat. Afgezien van 'scrobbled' (last.fm) en AFP/SSH toegang heb ik maar weinig voordeel gezien van het jailbreaken tot dusver - maar toch fijn om te weten dat 't zo makkelijk gaat/kan, mocht 't toch nog eens nodig zijn.

Laatst gewijzigd door rikkepik; 26-11-08 om 01:38.
  #416  
Oud 25-11-08, 23:14
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Ik heb een probleem, ik heb via deze methode, zonder enig probleem mijn gejailbreakde iPhone 3G (t-mobile) met kpn sim geupdate naar 2.2 gejailbreaked. Toen heb ik omdat ik mijn nummers in mijn backup heb staan alle nummers weer er terug opgezet met iTunes van mijn 2.1 firmware backup. Alleen nu geeft hij opeens in iTunes aan dat mijn hele schijf van mijn iPhone (normaal 14.6GB ofzo) nog maar 2.5 GB vrij is. Heel raar. Weet iemand hoe ik uit mijn backup al mijn telefoonummers kan krijgen en mijn smsjes ofzo zou ook mooi zijn. Heb namelijk geen zin om al mijn contacten er wéér handmatig in te moeten zetten. Het lukt namelijk niet via de iPhone optie zelf van simnummers importeren. Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Gr. Victor
  #417  
Oud 26-11-08, 00:00
kevinaerox kevinaerox is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Berichten: 40
Standaard

update naar 2.2 suc6 vol heb nog wel 1 vraag aan de geleerde als ik nu weer verbind met itunes en zeg hersel met een eerdere fw neemt hij dan alleen de contact gegevens, mail, agenda, sms etc. over of heb ik er dan ook weer de 2.1 fw op staan ??

alvast bedankt
  #418  
Oud 26-11-08, 01:28
Mr.nightsea Mr.nightsea is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 28
Standaard

Hallo allemaal,

Nou bij mij is iets goed verkeerd gegaan... Ik heb via iTunes ge-update naar 2.2 alles ok. Ik heb met Quickpwn de jailbreak gedaan en Cydia er ook bij aangevinkt. Helaas... denk dat de jailbreak wel gelukt is maar geen Cydia!!! Vervolgens de cutom FW 2.2 gedownload. En een herstel uitgevoerd zoals beschreven. Alles gaat goed, heb ook Cydia er weer bij staan...

Helaas feestje is voor korte duur... Zodra ik iTunes start voor herstellen van mijn gegevens, doet hij dat ook maar gelijk worden bijna alle programma's verwijderd

Ik heb nu reeds van alles geprobeerd maar kan het niet anders krijgen als boven beschreven.

Heeft er iemand een idee? Het belangrijkste voor mij is dat ik Cydia weer heb, ijn contacten en mijn kalender inhoud.

Wie op wie!!

Alvast bedankt

Patrice
  #419  
Oud 26-11-08, 09:11
linda_menkhorst linda_menkhorst is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 69
Standaard Overig is net zo groot als audio

Ik heb hetzelfde probleem als Victor (denk ik), na de jailbreak leek het alsof de audio van mijn iPhone verdwenen was dus dat duurde lang om die te synchroniseren, maar de categorie overig is nu zelfs iets groter dan audio, waardoor het lijkt of er een dubbele bibliotheek op staat, maar dan onder overig. Inmiddels heb ik in de directory stash veel dubbele directories gevonden en die verwijderd, dan scheelt een 0,5 Gb, maar Overig is nog steeds "raar" groot. Zit te twijfelen of ik de jailbreak er maar af ga gooien.

Groetjes Linda
  #420  
Oud 26-11-08, 10:49
FaddieB FaddieB is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 5
Standaard Undo all!

Hoi,

Ik heb een gejailbreakte Iphone 3G versie 2.1 officieel T-Mobile.
De Jailbreak voegt voor mij niet zo heel veel toe aan de iPhone.
Het liefst zet ik hem weer terug naar de originele modus, maar dan met niet gejailbreak-te firmware 2.2.

Vraag 1:

Kan ik dit doen door hem aan iTunes te koppelen en gewoon te updaten?

Vraag 2:

Ben ik op dat moment al mijn contacten / mail en sms-jes kwijt?

Vraag 3:

Worden automatisch alle programma's die ik via installer en cydia heb geinstalleerd gewist of moet ik daar nog wat voor doen?

Vraag 4:

Bestaat er ook zoiets al defragmenteren voor de iphone? (Na al die troep van Cydia en Installer erop gehad te hebben)

Alvast enorm bedankt voor jullie reactie(s).

M vr gr,

Farid
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet bruut Jailbreak 2 01-11-10 09:27
Custom fm 3.1 Rubnn- Archief 1 09-10-09 17:38
iPhone: [3G] Custom FW 2.2.1 Michael Jailbreak 536 26-06-09 23:42
iPhone 1e gen.: [1.0] Custom FW 2.2.1 Michael Unlock 187 20-06-09 12:43
OS 3.0 custom Arne2606 Archief 2 22-03-09 17:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:47.