Telefoon geeft geen standbytijd meer aan. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iedereen, Heb mijn iphone gejailbreaked werkte allemaal goed. Even later ook yellowsnow uitgevoerd om simlock eraf te halen. Nu geeft de telefoon geen standbytijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoon geeft geen standbytijd meer aan.
Hallo Iedereen,
Heb mijn iphone gejailbreaked werkte allemaal goed. Even later ook yellowsnow uitgevoerd om simlock eraf te halen. Nu geeft de telefoon geen standbytijd meer aan. Ik heb hem maar ff gereboot maar heeft ook geen nut. Wie heeft er een idee. Vr Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bedoelje bij Instellingen-algemeen/gebruik/standby..
ik ook,, bij staan er streepjes |
|
||||
|
||||
De standytijd toont hij alleen als hij gans opgeladen is. Als je de iPhone dan uit zet, toont hij het weer niet. Je moet de iPhone de hele tijd op laten staan om er gebruik van te kunnen maken.
|
||||
|
||||
Standby tijd werkt alleen maar als je cydia de iphone NIET laat rebooten. (restart springboard) en de tijd geeft hij pas aan vanaf een 100% geladen iphone
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Oke dan zal dat het zijn iedereen bedankt!! slot erop!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! | ruud2000 | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-10 18:20 |
iTunes geeft geen programma voor agenda aan? | Azalkmaar | iTunes | 11 | 08-03-10 12:58 |
Appstore: geen background check / geeft geen updates aan in badge indicator | Lezz | iPhone Apps | 0 | 02-06-09 12:34 |
Jailbreak en geen telefoon meer | nlrela | Archief | 7 | 28-10-08 19:40 |
Geen telefoon functies meer. | Maartenombe | Jailbreak apps en thema's | 11 | 04-09-08 20:32 |
|
|