Geen telefoon functies meer. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Na 2 dagen goed werken, heeft mijn iPhone er geen zin meer in. Ik heb hem via een andere firmware 'gehackt' En opeens doen alle ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen telefoon functies meer.
Na 2 dagen goed werken, heeft mijn iPhone er geen zin meer in.
Ik heb hem via een andere firmware 'gehackt' En opeens doen alle telefoon functies het niet meer (sms en tel) Heeft hier iemand anders ook problemen mee? Bedankt !!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
krijg je een foutmelding?
zo ja welke |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
maar kan je er nog wel op sms drukken en dan opent ie en dan??
|
|
||||
|
||||
ja dat wel, 3g werkt wel , kan wel gebeld worden maar als ik bel, zie ik gelijk dat het gesprek wordt beeindigt.
|
|
||||
|
||||
Heb ik ook wel eens, ff SIM kaartje er uit halen en weer terug doen. (eventueel even schoonwrijven)
Even herstarten en als het goed is is het dan weer opgelost. |
|
||||
|
||||
heb het allemaal al gedaan, maar niets werkt. Zou het door de jailbrake kunnen komen? Harstikke bedankt!
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat ook al een paar keer gehad, met name wanneer ik iets update-te met Installer of Cydia. De enige oplossing die bij mij werkt is in iTunes op herstel drukken en tegelijk de option toets ingedrukt houden en dan de custom firmware opnieuw installeren. Daarna backup terugzetten en vervolgens eventueel als nieuwe iPhone configureren en synchroniseren. Is omslachtig en duurt lang, maar daarna doet de telefoon het weer.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kan iemand mij alsjeblieft helpen ??? |
|
|||
|
|||
heb je geresored in DFU?
|
|
|||
|
|||
pwn'n in de simple mode
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Na een gesprek met de klantenservice kwam ik erachter dat ik mijn t-mobile contract moets 'activeren' Bedankt voor iedereen, deze kan sluiten ! ! ! Laatst gewijzigd door Maartenombe; 05-09-08 om 18:36. Reden: Sluiten ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Geen telefoon en smsjes meer ontvangen na 3.0 | leroyj | Unlock | 5 | 23-06-09 12:09 |
iPhone: Telefoon geeft geen standbytijd meer aan. | onzin | Jailbreak | 4 | 07-01-09 20:41 |
Jailbreak en geen telefoon meer | nlrela | Archief | 7 | 28-10-08 19:40 |
Na upgrade bijna geen functies meer | gjvaneek | Archief | 1 | 03-02-08 16:21 |
|
|