2.2 jailbreak, geen netwerk meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, maar waar wil je precies de schermafbeelding van zien? hoofdscherm, in bossprefs, Cydia?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ok, maar waar wil je precies de schermafbeelding van zien? hoofdscherm, in bossprefs, Cydia?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Je had toch problemen met je pincode eraf halen?
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Ja, ok ik zal dat scherm voor je posten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een schermafbeelding gemaakt, probeer het nu te plaatsen maar ik kan alleen een url invoegen... sorry maar ik ben hier helemaal nieuw in..
|
|
|||
|
|||
Maar om alvast zoveelmogelijk info te kunne geven...
Bij instellingen naar Telefoon gegaan-simpincode en kom dan in het scherm waar dat schuifje staat wat niet te verschuiven is. Tevens staat eronder een tab met wijzig pincode, het hele scherm is lichter van kleur. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb een samsung liggen, ik zal eens kijken...
Edit 1: Ik heb de lock ervan kunnen halen, doe hem opniew in de Iphone... Edit 2: Ok de lock is ervan af Laatst gewijzigd door King1987; 01-06-09 om 22:18. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hij doet het weer!!!
Helemaal top, Bedankt Michael!!! Ik zag ineens dat ik waarschijnlijk de verkeerde yellowsn0w had gedownload... Echt super bedankt voor je hulp en geduld!!! |
|
||||
|
||||
Heel veel belplezier in het mooie Spanje. Straks als 3.0 uitkomt niet gelijk updaten maar even wachten tot we hier zeggen dat het kan. Dit ivm de unlock.
|
|
|||
|
|||
Hahaha ok, ik ga nu maar eens kijken hoe ik mijn muziek ed. weer erop krijg, maar ik denk dat ik niets meer ga veranderen kwa systeem hehehe gaat me boven mijn pet
Edit: Hallo Michael, Nogmaals bedankt voor je hulp eerder vandaag. Ik heb nog een vraag betreffende Cydia... Er staan 5 upgrades open waaronder de Cydia upgrader zelf. Elke keer als ik dat probeer krijg ik een cached failure. Ik heb alweer wat rond zitten speueren maar kan geen oplossing vinden. Heb jij nog tips? MVG F. Laatst gewijzigd door King1987; 01-06-09 om 22:18. Reden: Edit knop gebruiken aub |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: jailbreak is gelukt alleen geen netwerk meer | agbulut | Jailbreak | 3 | 04-05-11 22:14 |
iPhone 3G na jailbreak geen netwerk meer (Wi-Fi, 3g en bellen) | Stoney268 | Wi-Fi | 2 | 27-12-10 15:40 |
iPhone: Iphone 3G Jailbreak 4.2.1 Geen Netwerk meer | Thieske83 | Jailbreak | 3 | 16-12-10 12:24 |
iPhone: Geen netwerk na jailbreak | ovans | Jailbreak | 27 | 03-11-09 01:43 |
geen netwerk meer | theking1 | Archief | 2 | 01-09-09 21:22 |
|
|