iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36082-pwnage-3-0-voor-fw-3-0-verzameltopic.html)

Arnie99 22-06-09 10:33

Na update blijft de Iphone in de DFU hangen. Bij het terugzetten van originele FW3.0 krijg ik foutmelding (9). Bij T-Mobile wisten ze het ook niet meer..

forum.bericht 22-06-09 11:44

.....

opgelost

Majestic 22-06-09 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arnie99 (Bericht 306176)
Na update blijft de Iphone in de DFU hangen. Bij het terugzetten van originele FW3.0 krijg ik foutmelding (9). Bij T-Mobile wisten ze het ook niet meer..

Computer opnieuw opstarten en andere usb poort proberen.

StefV 22-06-09 14:38

@Periko

Ja een prepaid kaartje van tmobile kopen 120euro beltegoed opzetten en de tmobile 3g laten unlocken.. en klaar..

120euro truc..

Maar jailbreak werkt..

arw 22-06-09 18:33

Klein vraagje normaal had je onder de knop instellingen verschillende functies zitten zoals telefoon, mail, safari, ipod etc nu ik de jilbreak heb gedaan mis ik dit ik wil graag nummerweergave uit zetten dit kon altijd door een schuifknop onder telefoon maar hoe moet dit nu ?? staat er iets verkeerd waardoor ik dit mis ?

xionix 22-06-09 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arw (Bericht 306747)
Klein vraagje normaal had je onder de knop instellingen verschillende functies zitten zoals telefoon, mail, safari, ipod etc nu ik de jilbreak heb gedaan mis ik dit ik wil graag nummerweergave uit zetten dit kon altijd door een schuifknop onder telefoon maar hoe moet dit nu ?? staat er iets verkeerd waardoor ik dit mis ?

Als ik het goed begrijp mis jij de hele instellingen menu toch?
Zo ja dan zou ik even nog een keer opnieuw de jailbreak uitvoeren want de instellingen mag je niet zomaar missen.

arw 22-06-09 18:58

ja dit mis ik tenminste een groot gedeelte ervan ?

ButcherJF 22-06-09 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Majestic (Bericht 306131)
Ik ben nu aan het uploaden over 1 uur staat hij erop en zet ik de link hier neer.

Edit: MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

THNX!
Haal hem nu binnen :D

ProMac 22-06-09 21:14

okeee... ik ben net nieuw hier en wilde mijn iPhone ook jailbreaken...

Heb ik het nu goed dat ik hem kan herstellen met de custom 3.0 firmware en dat die dan ge-jailbreaked is en alles werkt? of denk ik er nu te simpel over?

ik heb de iPhone 16gb black met 3.0

smijts 22-06-09 21:16

sorry, maar ik heb het halve forum gelezen en kom er nu niet meer uit, heb gister de jaibraik uitgevoerd met redsnow, iphone T-mob abbo gelock, het ging voorspoedig alleen na gehele uitvoering had ik geen ontvangst van het netwerk. dus op nog 5 manieren proberen te jailbreaken... maar het lukt niet meer kan iemand mijn even de link aangeven van de juiste methode/frimware etc voor windows gebruikers bvd

denthemen1982 22-06-09 21:21

wachten op ultrasnow.

Playboy Mansion 23-06-09 11:04

Nog nooit mijn 3G gejailbreakt, maar met de Navigon software nu op BT-sites vroeg ik me af: kan ik mijn 3G jailbreaken en daarna de iPhone cracken zodat ik dergelijke Apps ook kan draaien op mijn 3G?

mneerhout 23-06-09 12:00

@Playboy Mansion, hier hetzelfde eigenlijk, alleen ik heb een Belgische unlockte met originele 3.0 nu erop, vraag me ook af of cydia nodig is voor de bekende permissies en cyberduck, dus open SSH. Ik heb jou genoemde app. even in de 'programma's' van Itunes geladen, maar helemaal lekker gaat het niet dat syncen.....
Overigens heb ik in de auto al een echte Navi zitten, dus geen domdom, dit probeer ik gewoon voor de fun, had hem bijna al gekocht.

Me2995 23-06-09 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oetkaa (Bericht 301958)

Wat is het verschil met en zonder activatie? Is dat hetzelfde als met/zonder unlock?? :confused:

dnto-_- 23-06-09 12:34

ik heb die van mij gewoon geupdate, en daarna pwnage gebruikt.
nu moet ik die van iemand zijn iphone ff doen, maar als ik de 3.0 download via de wiki komt die als zip, en als ik hem uitpakt staat alles los zegmaar, (de firmware in losse bestanden en mappen)
wat nu?

stef4fun22 23-06-09 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dnto-_- (Bericht 307648)
ik heb die van mij gewoon geupdate, en daarna pwnage gebruikt.
nu moet ik die van iemand zijn iphone ff doen, maar als ik de 3.0 download via de wiki komt die als zip, en als ik hem uitpakt staat alles los zegmaar, (de firmware in losse bestanden en mappen)
wat nu?


.zip aanpassen naar .ipsw

rikske 23-06-09 17:44

Is de Quickpwn al uit voor de windows gebruikers? ik las wel iets op de 19de erover dat die hoogstwaarschijnlijk uitkwam die avond nog, maar verder niks meer over gehoord.. Of wordt het toch Snow ipv Quickpwn?

Zou wel graag mijn 3.0 gejailbreakt zien!

Windows XP, service pack 3
Iphone 3G, 8gb
Nu : Firmware 3.0 orgineel van Apple via Itunes
Itunes 8.2

DouweM 23-06-09 17:49

Nee, en komt ook niet meer. Redsn0w is de nieuwe multi-device jailbreak tool van het iPhone Dev Team.

Franko 23-06-09 21:45

Ok,

Ik snap er niks meer van. ik heb mijn iphone geupdate via Itunes, vervolgens redsnow geopend maar dan moet ik een IPSW selecteren? .. als ik de orginele download krijg ik dus allemaal losse files en geen IPSW.

hoe werkt dit?

iScorpio 23-06-09 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikske (Bericht 308043)
Is de Quickpwn al uit voor de windows gebruikers? ik las wel iets op de 19de erover dat die hoogstwaarschijnlijk uitkwam die avond nog, maar verder niks meer over gehoord.. Of wordt het toch Snow ipv Quickpwn?

Zou wel graag mijn 3.0 gejailbreakt zien!

Windows XP, service pack 3
Iphone 3G, 8gb
Nu : Firmware 3.0 orgineel van Apple via Itunes
Itunes 8.2

Probeer eerst even te zoeken voordat je deze vraagt stelt. Dit is nu al meer dan genoeg bespoken hier op dit mooie forum. Hint: zoek op 'redsn0w' zonder de aanhalingstekens.......


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:53.