iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36082-pwnage-3-0-voor-fw-3-0-verzameltopic.html)

Poky 25-06-09 19:41

heb nochthans de link gevolgd vanuit iclarified voor windows

navnavr 26-06-09 10:52

moet je voor 3.0 itunes 8.2 hebben?

buckiphone 26-06-09 10:53

jep, de laatste versievan itunes nodig

Bordyl 26-06-09 11:02

Is trouwens al veel voorgekomen.

Hisense 26-06-09 22:36

Via de link van iClarified mijn 16gb iphone 3g bewerkt, eerst itunes en iphone naar 3.0 geupdate ver volgens de handleiding gevolgt van iclarified. daarna ultasnow eroverheen ... alles werkt als een zonnetje, alle apps bleven staan en hetzelfde geldt voor de contactpersonen.

Michael 26-06-09 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hisense (Bericht 311938)
Via de link van iClarified mijn 16gb iphone 3g bewerkt, eerst itunes en iphone naar 3.0 geupdate ver volgens de handleiding gevolgt van iclarified. daarna ultasnow eroverheen ... alles werkt als een zonnetje, alle apps bleven staan en hetzelfde geldt voor de contactpersonen.

Wij hebben ook hele mooie Handleidingen. Dus je hoeft echt niet naar iClarified. :D

TriMeX 27-06-09 18:22

Ok even een vraagje want ik snap het niet helemaal en ben nieuw :P

ik las dat je 3.0 kunt jailbreake. ( wat ook kan ) en dat hiermee ook meteen je iphone van de simlock af zou zijn. Ik heb een iphone 3g 16 gig met t-mobile simlock.

zat al fout nadat ik mijn versie 2. xxxxxxx probeerde te jailbreake en hiermee een mooi schermpje kreeg dat hij data was aan het downloaden ( en dit ging niet meer weg )
heb hem via itunes gerestored naar origneel + update dus nam aan 3.0

daarna met redsnow en een iPhone1,2_3.0_7A341_Restore gejailbreaked.
Hij werkt nu als in ik kan de iphone gebruiken maar ik heb geen netwerk of net service.. ik kan niet bellen nog internetten.. weet er iemand waar dit dan is fout gegaan ?

ben er pas een dagje mee bezig dus heb wel al hier en daar gezocht op andere die geen service krijgen maar dan kom ik er op uit dat er nog geen simunlock is op mijn 3.0 voor me hi simkaart ?

mdiersma2 27-06-09 19:07

kijk eens 1 post boven je... daar vind je al een handleiding.
Een jailbreak is geen unloack. Daar heb je voor je 3g ultrasn0w voor ;-)

TriMeX 27-06-09 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mdiersma2 (Bericht 312491)
kijk eens 1 post boven je... daar vind je al een handleiding.
Een jailbreak is geen unloack. Daar heb je voor je 3g ultrasn0w voor ;-)


mijn fout srry.. maar ik heb in die paar uur vandaag zoveel proggies voorbij zien komen en zoveel versies dat ik er een beetje ziek van ben geworden..

Deze is iig erg duidelijk en ik ga er mee aan de slag. Alvast bedankt.:):D


Krijg een fout melding "Did not find repository" op het moment dat ik unlocken aan het proberen ben.

Knetterbek 30-06-09 13:39

???
 
Hoe kan ik het beste mijn iPhone 3G uit Amerika updaten naar 3.0??? En kan ik dan ook gewoon unlocken d.m.v. Redsn0w???

Alvast bedankt!

TriMeX 30-06-09 17:01

jailbreaken met redsnow

en unlocken met ultrasnow ( bij sources adden )

vergeet niet je 3g uit te zeggen want je hebt een amerikaanse waarschijnlijk tmobile gelockte.. en die moeten 3g uit tijdens het unlocken d8 ik..

op youtube vind je ook een boel.
en je hebt Wi-Fi nodig om met ultra te unlocken.

ditbenikniet 30-06-09 18:50

ik heb de https://forum.iculture.nl/f14/i...ws-fw-3-x.html
uitgevoert nu blijft hij hangen bij de 5de blokje
wat kan ik nu doen los kopelen...?
ik weet het niet weet iemand mij te helpen ?

Tamara1980 02-07-09 17:31

mijn iphone in dfu lukt niet dan krijg ik code 1600 en 1604. via redsnow pakt hij de customs niet......

help!!!!

en wanneer ik een gewone firmware pak in redsnow dan loopt hij nadat er iets met cydia is gedaan of een restart vast op een zwartscherm met een appeltje

Riphone80 02-07-09 22:26

hey niet zo he:-)
 
Tamaraz, je hebt vakantie, knutsel maar lekker verder met je iphone. ik had ook 1600 maar dat was een foutmelding zie hier op forums itunes.:D

ewievissers 05-07-09 14:56

Ff vraagje, ik weet niet of ik nou de custom met of zonder activatie moet hebben. Toen ik hem net had, moet ik hem gewoon aansluiten in iTunes, en werd hij geactiveerd, maar nu wil ik hem jailbreaken en weet ik niet of ik nou activatie moet hebben of niet. Ik heb een simlockvrije 3g uit Italië.

Riphone80 05-07-09 17:27

ik zou zeggen, probeer eens eerst zonder activatie. Lukt het niet dan doe je met. gewoon eens experimenteren.:D

CannonDale 05-07-09 17:30

Misschien een stomme vraag !! :confused:
Ik heb mijn iPhone 2G FW2.2 geupdate naar 3.0, maar wil graag een clean install. Ik wil 'm helemaal schoon hebben zodat ik alles er weer netjes op kan zetten. Het is een beetje een zooitje geworden met alles wat ik van Cydia en dergelijke geDL heb. Hoe krijg ik FW 3.0 er clean op zonder data te bewaren ??

Ik hoor het graag. :rolleyes:

Michael 05-07-09 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CannonDale (Bericht 318741)
Misschien een stomme vraag !! :confused:
Ik heb mijn iPhone 2G FW2.2 geupdate naar 3.0, maar wil graag een clean install. Ik wil 'm helemaal schoon hebben zodat ik alles er weer netjes op kan zetten. Het is een beetje een zooitje geworden met alles wat ik van Cydia en dergelijke geDL heb. Hoe krijg ik FW 3.0 er clean op zonder data te bewaren ??

Ik hoor het graag. :rolleyes:

restore doen in iTunes met apple's fw 3.0

CannonDale 05-07-09 18:36

Moet ik nog wat anders erbij doen of alleen maar op restore klikken en de handeling volgen in iTunes ??

edit:
Ben eruit. De restore lockte wel m'n 2G, maar kon die met Redsnow weer unlocken. :D Nu heb ik een clean install en kan ik alles weer netjes gaan ordenen. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:15.