Geen provider...activering? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service helpt bij mij goed, ontvangst is terug en t-mobile logo ook, ik heb een simlock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
helpt bij mij goed, ontvangst is terug en t-mobile logo ook, ik heb een simlock erop staan van t-mobile maar je kan de custom restore file gewoon gebruiken, zelfs cydia en icy blijft erop staan, daarna in itunes backup terug zetten en dan zijn al je contacten en smsjes weer terug Laatst gewijzigd door ferry01; 24-06-09 om 14:54. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb hem gewoon geunlocked en heb me bereik weer vol terug hij valt niet weg dus mischien helpt dat
|
|
|||
|
|||
Als je geactiveerd bent, kan je gewoon daarna de jailbrake uitvoeren, ik heb het net gedaan en telefoon werkt weer.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen contact na activering sim kaart | lachsalvo | Overige providers Nederland | 1 | 03-01-11 21:27 |
geen provider niemeer?? | geebee_2400 | Archief | 1 | 02-01-10 00:33 |
Geen provider ? | twiice | Unlock | 1 | 14-07-09 15:53 |
Activering Iphone ' Wachten op activering. Dit kan even duren' melding | fruitella | Odido (T-Mobile) | 5 | 21-01-09 07:42 |
geen Wi-Fi ,geen verbindin met provider ,.. | wmaxim | Wi-Fi | 9 | 18-08-08 12:53 |
|
|