//

iPhone 2G redsn0w unlocken mislukt

iPhone 2G redsn0w unlocken mislukt discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik ben mijn vriend al zeker 2 uur aan het helpen maar niets helpt. wat hebben we nu gedaan: (iPhone komt van USA) *iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-09, 22:35
kefjeuh93 kefjeuh93 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: België
Berichten: 39
Exclamation iPhone 2G redsn0w unlocken mislukt

Hey,

Ik ben mijn vriend al zeker 2 uur aan het helpen maar niets helpt. wat hebben we nu gedaan:
(iPhone komt van USA)
*iPhone 2G proberen te unlocken op 3.0 door redsn0w maar dit lukt niet.
- van OS2.0 update naar OS 3.0 in itunes. dan redsn0w gebruikt maar daarna bleef er constant het apple logo opstaan tijdens het opstarten.
*iPhone vanop de niet werkende OS3.0 (geunlockt en gejailbraked) hersteld in DFU naar custom OS3.0 al geunlockt en gejailbraked maar ook dit werkte niet.
uiteindelijk hebben we er terug de gewone OS3.0 opgezet en nu kregen we het scherm dat je de iphone moeste aansluiten op itunes maar eerst de pincode ingeven (dit stond er de eerste keer niet). nadat we dit deden zij itunes natuurlijk dat het een ongeldige simkaart was (proximus) dus nu pasten we terug redsn0w toe omdat hij nu al bijna geactiveerd kon worden (hoop) maar als redsn0w startte met jailbraking en unlocking zei hij wachten tot iphone is gereboot (om te beginnen) maar daar bleef hij op hangen.
Weet iemand de oplossing?

tnx anyway
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-09, 00:03
Scrat Scrat is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 12
Standaard

Probeer je pinlock van je sim uit te zetten door in een andere gsm te plaatsen.
En dan opnieuw proberen zou moeten lukken.
Aansluiten iTunes > herstel > jb met Redsn0w
Suc6
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Iphone 3G unlocken met firmware 3.1.3 mislukt olavicongalita Unlock 9 21-02-10 12:23
iPhone 1e gen.: Na DFU 3.0 erop gezet te hebben wil ik Unlocken met Redsn0w maar werkt niet? deaapdaar Unlock 4 24-07-09 11:03
iPhone: unlocken mislukt latino Jailbreak 1 02-09-08 01:43
Unlocken mislukt! bbw Unlock [archief] 4 29-04-08 08:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:28.