iPhone 3Gs jailbreaken, instructies om het later mogelijk te maken! Door Geohot! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Geweldig! Kan ik eindelijk mijn 3GS ook als telefoon gebruiken ipv iPod xD Maar als ik het goed begrijp wachten ze tot 3.0.1 met het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geweldig! Kan ik eindelijk mijn 3GS ook als telefoon gebruiken ipv iPod xD
Maar als ik het goed begrijp wachten ze tot 3.0.1 met het uitbrengen van de tools voor de jailbreak? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Waarom reageert iedereen zo verheugd? Het Dev-Team had toch al bekend gemaakt dat de 3GS te jailbreaken is? Het enige verschil is dat zij geen leuk screenshot plaatsten.
|
|
||||
|
||||
Het verschil is dat zij zeiden dat ze hem kunnen jailbreaken. Geohot heeft hem gejailbreaked.
|
|
||||
|
||||
het Dev-Team heeft alleen gezegd dat het door het 24K exploit mogelijk is om te jailbreaken en unlocken. Maar zijn daar druk mee bezig. Het 24K exploit is ook door GeoHot gevonden in de 3GS (is ook aanwezig in de 3G). GeoHot heeft alleen laten zien dat het ook daadwerkelijk kan jailbreaken en zover was het Dev-Team nog niet. Die ook dit soort zaken meestal bekend maken op hun blog met screenshots.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Kleine correctie: De 24K exploit was ook aanwezig in de tweede generatie iPod touch, niet in de iPhone 3G.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Uhm, ik reageerde op Michael ;-)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Zie GeoHot's site voor meer info: On the iPhone: usbdump huh? how?
|
|
|||
|
|||
ohja^^ thanks
hier wat duidelijkere guides Windows: Get your 3GS iBSS certificate for possible jailbreak - Hackint0sh Mac: Hack that Phone - Finding the ECID for the iPhone 3G S |
|
||||
|
||||
Is het misschien niet handig een melding te maken op de homepage voor alle 3GSs mensen
om deze tutorial te volgen? Ben benieuwd wanneer 3.0.1 uitkomt. Hoop niet dat dat nog maanden gaat duren. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb het maar even voor de zeker gedaan! Hoop dat die jailbreak er nog voor 2 september komt, anders heb ik tot die tijd een leuke iPhone 3GS ipod.
|
|
|||
|
|||
Als je je iphone wilt ruilen tegen mijn iphone 3G 16GB officieel simlock vrij kan dat hoor, met bijbetaling
|
|
|||
|
|||
Ik probeer in "usb mode" te komen ... maar ik kan die optie niet vinden?? Iemand enig idee?
|
|
||||
|
||||
Je moet niet in usb mode komen, maar in recovery mode. Gewoon je toestel uittrekken, afzetten, de homeknop inhouden en tegelijkertijd terug insteken. De homeknop blijven vasthouden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
... goed code is iig veiliggesteld! |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs goedkoper kopen? is het mogelijk | geoffstar | Koopinformatie Nederland | 4 | 05-02-11 01:45 |
iphone 3gs jailbreaken 4.0 is dit al mogelijk ??? | ivogossen | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-07-10 23:09 |
3G/3GS unlock 05.11.07 baseband door Geohot gelukt | jvdv23 | Archief | 71 | 03-11-09 19:01 |
Iphone 3GS uit Amerika - Mogelijk om Simlock vrij te maken? | pdewildt | Archief | 5 | 26-06-09 15:04 |
Windows: Is het mogelijk? (Mappen maken in library->movies) | M.Sergio | iTunes | 6 | 25-04-08 21:40 |
|
|