iphone 2G firmware 2.2.1 met itunes 8.2 mogelijk ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Even een kort vraagje. Ik heb een iphone 2G die ik ga doorverkopen aan een vriend (heb een 3GS gekocht). Ik zou er graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 2G firmware 2.2.1 met itunes 8.2 mogelijk ?
Hallo,
Even een kort vraagje. Ik heb een iphone 2G die ik ga doorverkopen aan een vriend (heb een 3GS gekocht). Ik zou er graag 2.2.1 opnieuw opzetten (dan is al mijn data weg en heeft ie een cleane iphone). Hij wil liever nog geen 3.0 (had gelezen over de Wi-Fi en youtube problemen die er nu nog zijn, dus eens die opgelost zijn zal hij pas overschakelen). Nu is mijn vraag, ik heb itunes 8.2, kan ik dit hiermee nog doen ? of moet je itunes 8.0 of 8.1 hebben om firmware 2.2.1 erop te kunnen zetten ? Alvast bedankt, Groetjes, Jorn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb het er gewoon op gewaagd en was geen probleem. Dus de oude firmware (2.2.1) met itunes 8.2 erop zetten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
gewoon de firmware 2.2.1 van hier op iphoneclub gedownload, dus de jailbreak enzo zat er al in. dus enkel via itunes shift + click op restore en dan die firmware selecteren.
|
|
||||
|
||||
Kun je iphone 2G ook jailbreaken met redsn0w 0.8? Of moet je perse redsn0w versie 0.7(.2) gebruiken?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Iphone 3gs firmware 4.2.1. vast in verbind met iTunes scherm | iphonized | Unlock | 5 | 20-01-11 20:39 |
Geen verbinding met itunes store mogelijk | huissoon | iTunes | 6 | 18-10-10 15:25 |
iPhone: Jailbreak en/of unlock mogelijk op iPhone 3G met firmware 3.1.3 en baseband 5.13.04 | wooshie | Jailbreak | 5 | 04-08-10 14:17 |
synchroniseren iphone firmware 1.1.2 met itunes | lowie | iTunes | 1 | 07-01-09 00:57 |
BREAKING: Downgrade iPhone firmware 1.1.1 naar 1.0.2 mogelijk! | iCulture | Archief | 15 | 06-10-07 18:31 |
|
|