Help: Na jailbreak met redsn0w kan ik geen wifi aanklikken --> discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Ik krijg na de jailbreak voor 3.0 met Redsn0w geen wifi. Ik kan het niet aanklikken. Ik heb dit nog nooit gezien. Als iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hello,
Ik krijg na de jailbreak voor 3.0 met Redsn0w geen Wi-Fi. Ik kan het niet aanklikken. Ik heb dit nog nooit gezien. Als iemand mij aub kan helpen want ik vind nergens de oplossing. En zoals jullie weten kan ik niet unlocken zonder Wi-Fi. Alvast bedankt Kan niemand mij hierbij helpen? Want het is zeer dringend. Ik kan mijn iphone niet gebruiken!!! Laatst gewijzigd door Michael; 04-07-09 om 13:41. Reden: Editknop gebruiken svp |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
SVP ook de editknop gebruiken.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Kan geen mail meer ophalen(alleen met Wi-Fi) | loentje48 | Wi-Fi | 4 | 11-04-11 21:27 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Kan geen verbinding maken met Speedtouch modem - Wi-Fi | NPE | Wi-Fi | 19 | 22-01-10 08:33 |
|
|