Freeze verwijderen Jailbreak 3GS discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of het de bedoeling is dat freeze blijft staan nadat cydia geinstalleerd is??? Alvast bedankt!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Freeze verwijderen Jailbreak 3GS
Weet iemand of het de bedoeling is dat freeze blijft staan nadat cydia geinstalleerd is???
Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Freeze blijft staan. Via cydia cydelete installeren en dan naar instellingen gaan en dan naar cydelete en daar non cydia deletion aanzetten et voilà
|
|
|||
|
|||
is de 3gs nou te jailbreaken of niet ? heb zelf de3gs 32 gb net gehaald maar er staat jailbreak 3gs z.s.m. ? dus wil graag ff weten of het kwaat kan om de redsn0w voor 3g te downloaden en het dan te proberen ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ook een optie voor snel functies uit te schakelen... (zoals 3G om je batterij te sparen) |
|
||||
|
||||
of via SSH de app verwijderen... dat heb ik uiteindelijk gedaan
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog niet gekeken of het mogelijk is om het via Cydia o.i.d te verwijderen, MAAR mag je freeze niet verwijderen? (Waarom niet?)
Gebeurt er iets als je freeze verwijdert? via cydia of op een andere manier -update- Citaat:
Don't tell people your dreams, show them! Laatst gewijzigd door DertKesh; 10-07-09 om 01:26. |
|
||||
|
||||
ja dat vroeg ik me nu net ook af. Maar freeze kan dus verwijderd worden?
Meschien moet ik hem straks maar voor de zekerheid verbergen. Maar niet dat je dan die problemen krijgt dat je de verborgen apps niet meer ziet naar herstel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verwijderen Jailbreak | notorieusjb | Jailbreak | 2 | 14-10-10 15:18 |
Jailbreak verwijderen | Jimm y | Jailbreak | 2 | 20-08-10 15:41 |
Verwijderen jailbreak | Schob | Jailbreak | 1 | 02-08-10 23:21 |
iPhone: jailbreak verwijderen | hoever | Jailbreak | 1 | 01-03-10 21:28 |
Jailbreak verwijderen | RobbievanZomeren | Archief | 1 | 12-06-09 15:53 |
|
|