Provider kwijt na jailbreak! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik ben mijn provider en de mogelijkheid deze handmatig te configureren kwijt na een "geslaagde" jailbreak. provider: vodaphone Is dit op te lossen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Provider kwijt na jailbreak!
Hallo ik ben mijn provider en de mogelijkheid deze handmatig te configureren kwijt na een "geslaagde" jailbreak.
provider: vodaphone Is dit op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer deze handleiding eens te volgen.
Beetje weinig info van jou kant. Is hij staandaard simlocked of niet? Wat heb je allemaal al gedaan?
|
||||
|
||||
Citaat:
Wellicht, zit er gewoon een simlock op, dus dan moet je na het jailbreaken nog eerst unlocken! Voor 3.0 ultrasn0w... SUC6 |
|
|||
|
|||
Bedankt, er zit geen simlock op. In /Algemeen/netwerk/ zou een tab mobiele data staan maar deze is weg.
Kan verder alles behalve bellen, ik heb een restore gedaan en alles was weer OK. |
|
|||
|
|||
Dit gebeurde mij ook, heb vandaag voor het eerst met de I phone jailbreak geinstalleerd, dat ging helemaal puik, en daarna ook T-mobile kwijt
scorpiosoft, ik heb je handleiding gevolgd, en alles werkt weer perfect. |
|
|||
|
|||
ben ook provider kwijt heb je handleiding gevolgd ma dit wil niet,
hij geeft een bad url aan bij het adress repo666.ultrasnow |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wanneer je de bovenstaande source will toevoegen hou er dan rekening mee dat jou 'o' in ultrasnow eigenlijk een '0'(lees: nul) is. Dus nog eens proberen en dan: repo666.ultrasn0w ipv repo666.ultrasnow Dan zou het wel moeten werken, suc6... |
|
||||
|
||||
na een jailbreak moet je iphone nog unlocked worden, dat kun je doen door de source hierboven toe te voegen => repo666.ultrasn0w.com (dat laatste is geen o maar een nul) .. wel http:// ervoor laten staan in cydia.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de oplossing voor je.
Kijk op: YouTube - Fix missing cellular data network tab on Iphone 3G (on 3.0) Ik had hetzelfde probleem en nu is het 100% opgelost. Spred the information. Groetjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
alles kwijt na jailbreak? | rvoskes | Jailbreak | 4 | 19-10-10 10:00 |
Garantie kwijt na Jailbreak? | proXify | Jailbreak | 2 | 03-08-10 14:11 |
iPhone: Filmrol kwijt na Spirit jailbreak! | anahari | Jailbreak | 31 | 05-05-10 13:12 |
iPhone: provider valt steeds weg na jailbreak ??!! | peterjk | Jailbreak | 10 | 21-09-09 13:33 |
|
|