Jaibreak pro's & cons discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz ik dacht juist dat je schone FW moest installeren . Inderdaad, herstellen met een originele firmware...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Maar als je dock connector kapot is ,dan kan je toch niet herstellen?Maar wil apple je iphone dan wel herstellen tegen betaling?
Laatst gewijzigd door iPhone3G_Olé; 29-12-09 om 23:08. Reden: Typfoutje iphone toetsenbord :) |
|
||||
|
||||
gewone reperateur zoeken , Apple doet lastig met dat soort dingen en anders garantie proberen .
|
||||
|
||||
Snap nogsteeds niet waarom je níet zou jailbreaken.. Heb al sinds dag 1 een jailbreak waarmee dat kan..
|
|
|||
|
|||
ik heb geen jailbreak omdat mijn verzekering voor mijn ipod dan niet geld, ik heb wel een jailbreak gehad maar toen wist ik niet dat mijn verzekering dan niet geld en daarom heb ik dus geen jailbreak
|
|
||||
|
||||
Onzin, je kan m altijd weer herstellen in iTunes en zijn alle sporen van de jailbreak weg.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
maar als ik em niet meer kan herstellen dan heb ikke een probleem
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn 3GS, ondanks dat ik maar 1 app via Cydia had geinstalleerd, werd instabiel en hij raakte soms zijn 3G verbinding kwijt. Dit leverde mij veel irritatie op. Vandaar dat ik nu geen jailbreak meer heb en alles nu voor mij prima stabiel (ook batterij) draait. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als mijn Ipod touch in t water valt kun je hem niet meer herstellen en dan moet ik hem nar de verzekering opsturen en hopen dat ze de jailbreak niet ontdekken.
|
|
||||
|
||||
//Diverse berichten over het al dan niet jailbreaken naar dit topic verplaatst.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb die van mij met Redsn0w 0.9 gejailbreakt en is er niet slomer van geworden.
Wel moet ik erbij zeggen dat ik maar 3 dingen heb geinstalleerd ( GTA, Ebuddy, NOVA ) |
|
||||
|
||||
Als hij in het water valt is de kans klein dat ze nog kunnen zien dat hij gejailbreaked is ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarom een ipad ( heb iphone 4 & macbook pro ) | arashrsf | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-07-10 18:21 |
Heeft Pro-Assist track & trace? | Vassili | iPhone algemeen | 8 | 18-03-09 16:26 |
Even relatieveren (N95 & HTC Touch Pro) | MeneerDuck | Chat en geruchten | 34 | 25-08-08 01:36 |
|
|