//

Werkt pushfix nu wel of niet?

Werkt pushfix nu wel of niet? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphoneclubbers, Ik ben nog steeds trotse bezitter van een eerste generatie iPhone, draai al os 3 sinds de eerste beta en keek enorm uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Werkt Push bij jou?

Ja: Hactivated iPhone 2G 1 1,92%
Nee: Hactivated iPhone 2G 13 25,00%
Ja: Hactivated iPhone 3G 7 13,46%
Nee: Hactivated iPhone 3G 24 46,15%
Ja: iPhone 3G 4 7,69%
Nee: iPhone 3G 3 5,77%
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-07-09, 00:59
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard Werkt pushfix nu wel of niet?

Beste iphoneclubbers,

Ik ben nog steeds trotse bezitter van een eerste generatie iPhone, draai al os 3 sinds de eerste beta en keek enorm uit naar pushnotifications. Toen de officiële versie van os3 er was werd het al snel duidelijk dat push op een hactivated iphone 2G of 3G niet zou werken. Toen kwam het altijd reddende defteam met een oplossing en sindsdien is de storm een beetje gaan liggen.
Maar hier blijft het zoeken en proberen, de ene x werkt het wel maar na een tijdje niet meer, na de volgende restore doet push het weer helemaal niet meer enz enz. Ik las in een ander topic hier op het forum dat iemand via een originele AT&T simkaart push aan de praat heeft gekregen, ik was mijn simkaart kwijt, dus even via ebay een nieuwe gekocht, maar ook daar kom ik niet verder mee. Ik wou hier dus even naar andere ervaringen polsen.

Ik zou dolgraag Push aan de praat krijgen en hoop er via deze weg dus achter te komen of hier ook hoop voor is.
Werkt push bij jou op een Hactivated 2G iPhone, laat dan ook even weten hoe je dit voor elkaar gekregen hebt.

Jonas

Laatst gewijzigd door chonazz; 30-07-09 om 01:02.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-09, 03:17
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Toen ik de Push fix voor het eerst (handmatig) installeerde deed hij het gewoon. Daarna begon ik steeds minder berichten te ontvangen, toen kreeg ik andermans push berichten, toen installeerde ik de pushfix via een repo en sincedien werkt hij niet meer... Ook niet na handmatige herinstalatie... Drama... Maar ach eigenlijk mis ik het niet en die 20% battery life is ook mooi mee genomen... Het is echt iets van wau hebben hebben. Daarna heb je het en dan zit je van jaaaaaa en toen... Msn'n op de iPhone doe ik nooit de rest is niet echt bijzonder nuttig...
  #3  
Oud 30-07-09, 08:53
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Toen ik de Push fix voor het eerst (handmatig) installeerde deed hij het gewoon. Daarna begon ik steeds minder berichten te ontvangen, toen kreeg ik andermans push berichten, toen installeerde ik de pushfix via een repo en sincedien werkt hij niet meer... Ook niet na handmatige herinstalatie... Drama... Maar ach eigenlijk mis ik het niet en die 20% battery life is ook mooi mee genomen... Het is echt iets van wau hebben hebben. Daarna heb je het en dan zit je van jaaaaaa en toen... Msn'n op de iPhone doe ik nooit de rest is niet echt bijzonder nuttig...
Nee klopt, het is ook vooral "hebbe hebbe hebbe", vooral omdat ik vind det het gewoon moet werken. Ik heb trouwens hetzelfde als jij, eerst deed hij het en beetje, toen minder en minder! Gisteren de pushfix nog eens geïnstalleerd, en toen deed hij het weer even, maar dat is nu ook weer gedaan.
Voor msn vind ik het niet nodig, maar voor twitter is het wel handig. Ik had Prowl even werken, maar die laat heeft nu al geruime tijd de geest gegeven.

Met het AT&T kaartje kwam ik niet verder dan het invoegen van de ssn en een Amerikaanse postcode, maar die pakte hij niet. Dus toen hield het weer op.
  #4  
Oud 24-09-09, 16:17
rich2510 rich2510 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 19
Standaard

inmiddels ben ik ook over naar 3.1 op me 2g... alleen de pushfix krijg ik niet werkend. eerst met 3.0 geen problemen... werkte als een zonnetje, en nu loopt me telefoon steeds vast na de installatie. resultaat: iphone al 2 keer moeten herinstalleren...
heb ik iets gemist of is pushfix nog steeds de enige manier om push werkend te krijgen op een 2g? pushfix zou toch een tijdelijke oplossing zijn?
  #5  
Oud 01-03-10, 09:07
justspoor justspoor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

Na de update op mijn iPhone 2g van 3.0 naar 3.1.2 met PwnageTool 3.1.4 onder Mac OS X werkt push nog goed (Exchange), behalve voor MobileMe :-(
Mijn firmware zit nog op 04.05.04_G. Iemand hier een verklaring voor? Zal Apple hier opzettelijk iets in te doen hebben?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G werkt niet, wel logo, geen verbinding Drinkyoghurt Odido (T-Mobile) 35 08-02-11 20:11
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? hans-wouter iPad algemeen 11 04-05-10 14:54
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 22:27
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? iSP Unlock 394 08-12-09 21:31
3.0: vind wel Wi-Fi maar werkt niet tommehh Wi-Fi 15 28-06-09 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:24.