groot crash probleem door Cydia !!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jumper2110 Op mijn pc staat XP, voor de rest heb ik alles gedaan wat je nu ook net opsomde, maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
ik begrijp er niets van?? Nu blijft hij de hele tijd op zoeken staan en vindt ie men provider niet??
als ik dan bij netwerkselectie kijk en "BEL Proximus" handmatig aanvink zegt hij; "het netwerk is niet langer beschikbaar" Nu weet ik het niet meer..echt niet.. Als ik naar 3.01 ga moet ik dan gwn herstellen in itunes met 3.01, maar wel gwn 3.0 gebruiken in redsnow? Als ik het goed begrepen heb.. En nog een edit: met een andere simkaart werkt het wel meteen Laatst gewijzigd door Jumper2110; 10-08-09 om 13:21. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
heb je de unlock gedaan met Ultrasn0w?? de noodzakelijke handleiding gevolgd??? het kan soms zijn dat het 10-15min duurt voordat hij je provider vind.. anders voer ff die ultrasn0w gedeelte opnieuw.. gr |
|
||||
|
||||
Ik heb geen 3G he, dus moet ik ultrasnow toch niet gebruiken of wel?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
het probleem is gevonden..
M'n sim-kaart is gwn naar de **** Heb hem in m'n oude gsm gestoken, in de gsm van m'n broer en hij vindt nooit een netwerk..Dus ik moet een nieuwe simkaart gaan kopen nu.. In alle geval weet ik nu waar het probleem ligt en wat ik eraan kan doen.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
goed zo vriend! zo word je toch wijzer van he |
|
||||
|
||||
Idd, en jij bent ook weer wat wijzer geworden
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hij werkt weer ja, maar alhoewel de ontvangst nu maximaal is, krijg ik nog steeds alle sms'en met uren vertraging aan
Misschien moet ik toch maar naar 3.01 gaan.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Groot probleem | beppie49 | iTunes | 0 | 15-01-11 21:30 |
Windows: Groot probleem! | Matthiiz | iTunes | 0 | 14-08-09 11:45 |
Groot probleem | sjorsb | iPhone algemeen | 39 | 22-04-09 22:11 |
Groot probleem ! Help a.u.b. ! | iPhone911 | Archief | 3 | 29-06-08 13:57 |
Groot Probleem | dennis9920 | Archief | 1 | 19-02-08 19:03 |
|
|