SSH Email Instellingen + Wachtwoord discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag mbt de emailinstellingen van alle email accounts op een iphone. Is het mogelijk om de ingevulde emailinstellingen, en hiermee bedoel ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SSH Email Instellingen + Wachtwoord
Ik heb een vraag mbt de emailinstellingen van alle email accounts op een iphone. Is het mogelijk om de ingevulde emailinstellingen, en hiermee bedoel ik voornamelijk wachtwoord van een ingevoerde email account te achterhalen in een configuratie bestand aanwezig op de iphone?
Ik heb al enige tijd zitten zoeken via SSH dmv WinSCP. Echter kom ik van alles tegen, maar een echte config file voor de email settings blijft maar uit. Heeft iemand enig idee, of deze data uit een config / plist file te halen is? En zo ja waar die/dat bestand dan zou staan. Natuurlijk denkt iemand nu dat dit bedoeld is voor hack doeleinden etc. Echter is dit niet het geval. Ik ben op dit moment bezig met een project voor mijn Minor mbt het recoveren/achterhalen van data binnenin een iphone. Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: iWorm misbruikt standaard wachtwoord via SSH | iCulture | Jailbreak | 49 | 16-02-10 21:13 |
Standaard SSH wachtwoord werkt niet | watcher | iPhone algemeen | 18 | 26-11-09 22:26 |
Wachtwoord van SSH veranderen | RHochstenbach | Archief | 1 | 21-11-09 13:35 |
SSH wachtwoord... | kozok | Archief | 3 | 13-11-09 23:23 |
wachtwoord incorrect bij verbinden met ssh | vanrumst | iPhone algemeen | 10 | 09-03-09 20:28 |
|
|