wachtwoord incorrect bij verbinden met ssh discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik probeer via winscp toegang te krijgen tot mijn iphone. Hij krijgt ip-adres ik log in als root en paswoord alpine en ik krijg de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wachtwoord incorrect bij verbinden met ssh
ik probeer via winscp toegang te krijgen tot mijn iphone.
Hij krijgt ip-adres ik log in als root en paswoord alpine en ik krijg de melding dat paswoord niet correct is. Kan je dit ergens instellen ofzo? is firmware 1.0.2 Iemand idee? heb bsd al eens geherinstalleerd, verder ook al openssh eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Pingen naar het ip adres lukt zonder problemen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je wachtwoord moet dottie zijn ipv alpine
|
|
|||
|
|||
ok, dat werkt
thx |
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem...
alpine werkt niet, en dottie ook niet... als iemand me zou kunnen helpen? een mailtje sturen mag altijd.. |
|
||||
|
||||
Weet je wel zeker dat alles klopt? Dus verbindingstype, gebruikersnaam, wachtwoord etc.
|
|||
|
|||
jupz..
verbinding is poort 22, ssh g'naam root ww: alpine... en nog niets.. |
|
||||
|
||||
root moet de ip van de iphone zijn he...dus 192.168.x.x bijv.
|
|
||||
|
||||
Hij zegt
g'naam root oftewel: gebruikersnaam: root Dat klopt gewoon. De server, die moet het IP zijn. |
|
||||
|
||||
ow ok. Ik begreep hem verkeerd.
|
|
||||
|
||||
Experimenteer eens met het File protocol (SCP geselecteerd?)
|
|||
|
|||
ik zal is proberen...
thx iig voor de hulp, heb me iig al suf gezocht... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: iWorm misbruikt standaard wachtwoord via SSH | iCulture | Jailbreak | 49 | 16-02-10 21:13 |
Standaard SSH wachtwoord werkt niet | watcher | iPhone algemeen | 18 | 26-11-09 22:26 |
Wachtwoord van SSH veranderen | RHochstenbach | Archief | 1 | 21-11-09 13:35 |
SSH wachtwoord... | kozok | Archief | 3 | 13-11-09 23:23 |
iPhone: SSH Email Instellingen + Wachtwoord | AmpSource | Jailbreak | 0 | 09-09-09 17:12 |
|
|