upgrade naar OS 3.1 en iTunes 9? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door yonas Weer zo een pijnlijke vraag!houd dat in dat je,je iPhone opnieuw moet jailbraken?(spatie)Dus eerst update,dan jailbraken en dan weer unlocken? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ja dat klopt, en je Nederlands is nog steeds niet op het niveau van dit forum, probeer het nog eens...
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb de iphone 3gs uit NL heb voorheen naar upgrade 3.0.1 (dus 3.0) wel gejailbreakt omdat ik dacht dat ik dus alles kwijt zou zijn heb ik deze eraf gegooit en geupgrade naar de beta versie, ik kan gewoon nog met RedsnOw jailbracken toch??
purpler1n werkt niet meer toch die blijft dan hangen op wait for reboot toch?? dat vindt ik wel de makkelijkste weg om te jailbracken maar goed RedsnOw zal ook wel goed werken als ik de meeste zo hoor. zal deze optie wel weer komen als de gewone versie erkomt??? mijn iphone is toen wel gejailbrackt met purpler1n |
|
|||
|
|||
Bedankt EN-IS maar ik wist niet dat je raketontwerper was!Deze HTSers zal een cursus nl volgens als ik jou moet geloven
|
|
|||
|
|||
Update 3.1 wat nou
Hallo,
Ik heb net een nieuwe Iphone 3gs 32gb (weekje oud) geupdated naar os3.1 van te voren wist ik niet dat deze iphone een jailbreak heeft. en nu zit ik vast! en kan ik de iphone niet meer gebruiken. ik weet dat ik moet wachten op de nieuwe versie van redsn0w, is hier al nieuws over de voortgang? en is het ook mogelijk om te downgraden naar 3.0? |
|
|||
|
|||
HELP, ook ik heb gisteren (na wat te snel iemand zijn raad te volgen op dit forum) een beetje te enthousiast een upgrade gedaan via i-tunes met mijn zoontje zijn 2G iPhone met alle gevolgen van dien... vandaag geprobeerd hem terug aan de praat te krijgen met redsnow en pwnagetool enz. ik krijg hem met niets unlocked, hij blijft melden dat hij de simkaart niet ondersteund, is er nu echt geen mogelijkheid om hem terug aan de praat te krijgen? Iemand nog een geweldige tip of is het echt wachten geblazen... de jailbreak interesseert ons niet, hij moet enkel terug kunnen bellen, unlocken dus, tips iemand???
|
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f28/i...aar-3-1-a.html
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Super, ga ik meteen proberen. Ik wil hem enkel unlocken, kan ik de stap jailbreak met quickpwn dan gewoon overslaan?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ben gisteren overgegaan op 3.1 alles werkt oké (Vodafone super-sim)
alleen vraag ik mij af waarom alle gegevens en instelling altijd worden meegenomen, behalve mijn netwerkaccount bij Vodafone, dat moet ik altijd weer met de hand instellen, de mail accounts zijn wel goed |
|
|||
|
|||
Heb iPhone 3G van tmobile (jailbreak) geupgrade naar 3.1 en alle apps waren er nog echter Cydia ben je kwijt(SBSettingtoggle ook) dus heb uiteindelijk toch maar weer een downgrade gedaan naar 3.01.
Baseband van 3.1 staat er nog wel en werkt top. ff wachten nu tot 3.1 jailbreak er is |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik had ook 3.1 beta versie,toen wel gelukt jalbreak met purplerea os 3.0,en later weer 3.0.1 met redsnow,maar eerst wel terug gegeaan naar 3.0.1 (met foutmelding 1015)itunes zegt dat hij niet gelukt om te herstellen,maar uiteindelijk het is wel gelukt 3.0.1.daarna met redsnow gejailbreakt.mijn modemfirmmware nogsteeds het zelfde 05.08.01,dus toen wel gelukt nu heb ik geen zin naar 3.1 te gaan.wacht ik tot dat nieuwe tool beshikbaar is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gaat niet meer lukken om de simlock er af te halen zodra je naar 3.1 bent overgestapt, ook niet door weer terug te gaan naar 3.0. Je oplossingen: 1) Hardware unlock (weet niet of dat tegenwoordig goed mogelijk is, zie elders op dit forum) 2) Is het toestel eigenlijk op T-mobile gelocked? Neem een t-mobile abbo 3) Koop een nieuwe iPhone
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Danke alleen wel vervelend dat ik de naam van de mappen niet kan veranderen/of er zelf mappen in plaatsen, als ik dat doet loopt hij vast!
|
Labels |
iphone, itunes, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: upgrade naar 4.2 | Graham74 | Jailbreak | 2 | 14-01-11 20:18 |
na upgrade naar itunes 10 geen tethering meer op 3Gs 3.1.2 | wim735 | Orange | 2 | 28-10-10 03:29 |
iPhone 3G: Upgrade van FW 2.2.1 naar FW 3.0 zonder Itunes, HOE??? | dhobygoat | Unlock | 5 | 26-09-09 12:08 |
Probleem na upgrade itunes 10.10.08 | selien01 | Archief | 1 | 10-10-08 20:32 |
upgrade van 1.1.2 naar 1.1.3.via iTunes | Menno1973 | Archief | 3 | 09-02-08 22:10 |
|
|