3Gs en wat nu ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Voor de zomer vakantie heb ik een 3Gs gekocht, welke geleverd werd met firmware 3.0, Deze heb ik gejailbreakt ( geen unlock ) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3Gs en wat nu ?
Beste mensen,
Voor de zomer vakantie heb ik een 3Gs gekocht, welke geleverd werd met firmware 3.0, Deze heb ik gejailbreakt ( geen unlock ) met red snow. Nu ben ik er even uit geweest en merk ik dat er al veel gebeurt is. Ik heb begrepen dat 3.1 uitgekomen is en dat deze ondertussen ook al gejailbreakt kan worden. echter niet voor de 3Gs. Nu heb ik begrepen dat het ook niet mogelijk is om de downgraden. Nu is mijn vraag, Saurik heeft nu een methode ontwikkeld om dit te kunnen omzeilen, door het aanpassen van host bestand. Als het goed is als je dan restore??? doet zal saurik die ecid "on file" zetten zodat je in de toekomst kan downgraden, Nu is mijn vraag hoe belangrijk is dat "on file" zetten en hoe kan ik dat doen? Dank jullie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Via Cydia wordt daarom gevraagd, dus even Cydia opstarten op je iPhone
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar er zijn ook andere methodes: Certificaten achterhalen na installeren OS 3.1 blijkt mogelijk - iPhone - iPhoneclub.nl Deze methode kan je ook gebruiken voor firmware 3.0
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm Laatst gewijzigd door Pascal717; 16-09-09 om 20:07. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben geen mac gebruiker, echter firefox of safari doen het er ook niet mee |
Labels |
3gs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 3GS wat te doen? | kipneck | Jailbreak | 3 | 27-08-10 15:09 |
iPhone 3GS verkopen wat nu? | Phreaky- | Koopinformatie Nederland | 0 | 18-07-10 21:33 |
3gs op tv aansluiten wat nodig? | sweet | Koopinformatie Nederland | 9 | 24-06-10 11:47 |
Iphone 3Gs 3.1.3 wat nu... | Ben89 | Archief | 1 | 21-04-10 19:36 |
|
|