3gs firmware 3.0 jailbreaken lukt niet meer? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vandaag me tel 3gs 16gig binnen gehad en ik zie dat de 3.0 firmware er nog opzit. Ik wil hem dus jailbreaken met redsn0w ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3gs firmware 3.0 jailbreaken lukt niet meer?
Heb vandaag me tel 3gs 16gig binnen gehad en ik zie dat de 3.0 firmware er nog opzit. Ik wil hem dus jailbreaken met redsn0w om vervolgens de simlock via cydia te verwijderen(ultrasnow)
Alleen lukt het mij niet meer om de 3.0 firmware via i-tunes (9) te installeren. Klopt dit of is dit alleen bij mij zo? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Maar als je al 3.0 hebt, waarom zou je dan nog een keer 3.0 willen installeren (kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ben even de weg kwijt hahaha
Je hebt 3.0 al erop staan toch? Dan kun je toch gewoon jailbreaken? Als 3.1 erop staat kun je hem downgraden naar 3.0 en dan jailbreaken. (heb even niet in de gaten gehouden of er al een jailbreak was voor 3.1, maar dacht het niet) |
|
|||
|
|||
Citaat:
De actie's die op deze site staan beschreven kloppen dus niet meer. |
|
||||
|
||||
Neen, klopt niet. Je kunt met de fw 3.0 die nu op je iPhone staat gewoon redsn0w er op los laten en vervolgens ultrasn0w voor de evt. unlock.
Overigens kun je een oudere versie van iTunes hier downloaden, waarmee je wel kunt herstellen naar een oudere firmware.
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
De 3.0 firmware kan je vinden in de Wiki. Dan inderdaad inladen in Redsnow.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Die oudere versie is wel de oplossing; pas vanaf versie 9 doet iTunes moeilijk over herstel naar een oudere versie dan 3.1. Gisteren nog gedaan met iTunes 8.2 op een 3G met 3.0. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone gecrashed, daarna lukt het me niet meer om te jailbreaken | molukker87 | Jailbreak | 5 | 05-05-10 15:20 |
Jailbreak 3.1.2 3gs (unlocked) lukt totaal niet, custom firmware mogelijk? | loek2009 | Archief | 3 | 16-04-10 11:27 |
Iphone 3GS opstarten lukt niet meer!.? | Nick.Boers | Archief | 6 | 31-12-09 19:28 |
Applie iPhone 3GS jailbreaken lukt niet | Bounkass | Archief | 1 | 20-09-09 15:08 |
bestanden handmatig overzetten lukt niet meer na jailbraiken firmware 2.2 | ray40 | iTunes | 4 | 29-12-08 01:22 |
|
|