Help iphone zit vast discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gijsje100 Hallo, Sinds gisteren in het bezit van een iphone 3gs. Graag wil ik een jailbreak uitvoeren heb al veel gelezen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
dus niet te jailbreaken helaas
|
|
|
|||
|
|||
hab dan idd wel de custum firmware maar hoe zit het dan met jailbreaken
|
|
||||
|
||||
deze custom firmware is al jailbroken
probeer maar |
|
|||
|
|||
zojuist 1ste keer vanuit dfu mode geprobeerd maar kreeg foutmelding 16--
weet niet precies meer ben nu 2de keer aan het proberen |
|
|||
|
|||
of moet ik wellicht eerst weer de originele terug zetten via itunes
blijft nu ook weer lang hangen op herstel voorbereiden |
|
|||
|
|||
eerst hersteld via itunes origineel
nadien geprobeerd via shift herstelle en de genoemde firmware echter blijft wederom heel lang op voorbereiden staan om vervolgens weer met fout 1604 te stoppen ik weet het niet meer zit denk ik niets anders op dan te wachten op dev team hoop dat dat niet lang meer duurt hadden het voor mac ook heel snel voor elkaar |
|
|||
|
|||
Volgens mij als ik het goed begrijp... had jij een
iphone 3g >> met 3.0.1 en heb je geupdate naar 3.1 daarmee update je ook je baseband die nog NIET te hacken is, en je je telefoon niet kan unlocken.. wat wel werkt is vanuit 3.1 downgraden naar 3.0.. daarmee downgrade je NIET je baseband en kan je dus nog steeds niet unlocken wat je wel kan doen is jailbreaken. maar het is mij niet duidelijk of je nu wel of niet wil unlocken. zo ja... helaas dat kan nog niet zo nee... downgrade + jailbreak is mogelijk.. is mij ook gelukt |
|
|||
|
|||
Probeer met ih8sn0w...als je dan fouten krijgt met de custom firmware gaat de installatie gewoon door... Heeft mij geholpen. Suc6
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone zit vast | Snel hulp nodig | iPhone algemeen | 1 | 29-05-10 21:18 |
Iphone zit vast | simonsayses | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 18:35 |
Help, iphone zit vast. | berommen | Unlock [archief] | 1 | 19-02-08 02:10 |
Iphone zit vast? | Essential | Archief | 5 | 09-01-08 21:04 |
|
|