//

jailbrake problemen

jailbrake problemen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiendag, ten eerste even dit...ik weet niet of ik dit op de goeie plek zet...maar had ff geen idee waar ik dit moest plaatsen, en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-09, 20:55
oudesluys oudesluys is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Question jailbrake problemen

Goeiendag,

ten eerste even dit...ik weet niet of ik dit op de goeie plek zet...maar had ff geen idee waar ik dit moest plaatsen, en heb al rond gekeken en kon niet een soortgelijk onderwerp vinden.

Ik wilde voor mijn dochter mijn eerste iphone gereed maken maar stuit steeds op dezelfde problemen.
Ik heb de iphone een 1e generatie 16 gb gejailbraked volgens de stappen hier ( https://forum.iculture.nl/f14/i...ws-fw-3-x.html ) beschreven.
Maar steeds als ik de telefoon dan aan zet gaat het 5 minuten goed... dat wil zeggen...er kan gebeld worden...er kan een sms verstuurd worden....je kan naar toestel bellen maar absoluut geen sms ontvangen. Na 5 minuten kan je ook niet meer bellen en of gebeld worden...

Ik heb er een vodafone kaart inzitten...en iedere keer is na 5 minuten de verbinding weg, en dat terwijl er steeds in het scherm blijft staan dat ie vol bereik heeft.

Ik heb de stappen hierboven genoemd al meerdere malen uitgevoerd maar steeds is er hetzelfde probleem.

wie kan mij verder helpen....want het kan toch niet zo zijn dat het niet werkt ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-09, 21:53
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je zou eens een harde reset kunnen proberen door de home- en sleepbutton tegelijk ingedrukt te houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat.
Helpt dat niet, herstel dan eens de netwerkinstellingen: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.

Een derde en laatste optie is de firmware nog eens te herstellen en opnieuw te jailbreaken. Je kunt uiteraard ook herstellen met een custom firmware van elders op het forum.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 29-09-09, 03:07
oudesluys oudesluys is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

hmmm heb dat allemaal gedaan...
het enige wat ik nog kan verzinnen is een geheel andere firmware...
iemand nog suggesties ?
  #4  
Oud 29-09-09, 21:38
oudesluys oudesluys is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

Nu raak ik het spoor bijster...

ik heb net een kpn kaartje erin gezet en vlekkeloos werken...

zijn er problemen bekend tussen de iphone en vodafone dat iemand weet ?

snap er echt de ballen niet van....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: jailbrake problemen rolandooo Jailbreak 1 13-03-11 20:36
jailbrake zanderover Jailbreak 2 28-11-10 14:23
Na een Jailbrake okirk Archief 3 13-11-08 15:46
Jailbrake mogelijk bij 1.1.3 iPhone, nu nog unlocken (diverse problemen) willebil Archief 1 15-02-08 14:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:54.