3GS 16GB New York Best Buy shop discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga over een week naar New York en wil daar bij een Best Buy shop de Iphone 3GS 16GB kopen. Weet iemand misschien welke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS 16GB New York Best Buy shop
Ik ga over een week naar New York en wil daar bij een Best Buy shop de Iphone 3GS 16GB kopen. Weet iemand misschien welke firmware er op die Iphones zit? Graag wel een recent antwoord, bedoel 2 maanden geleden zat er versie 3.0 op. Dus graag een reactie of iemand weet wat er echt nu voor firmware versie op zit.
Gr. Randy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Toen ik de iPhone kocht was 3.1 al een tijdje uit, maar op mijn iPhone stond nog 3.0, dus het kan zijn dat er daar ook nog 3.0 op staat.
|
||||
|
||||
Ga er nu maar vanuit dat er tegenwoordig 3.1 firmware op zit. Collega van mij heeft er deze week 1 3GS mee uit de USA mee genemen en daar staat al 3.1 firmware op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb | Itoon | iTunes | 4 | 31-07-10 16:12 |
T-Mobile shop of PDA-Shop?? | Randy_Orton1986 | Odido (T-Mobile) | 16 | 16-02-10 22:06 |
Possible to buy iPhone 3GS online at Mobistar? | apple-freak87 | Koopinformatie België | 1 | 09-07-09 00:45 |
|
|