dummie handleiding voor JB 3.1.2 voor mac? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, voor het JB met windows is er nu een dummie handleiding maare nu ben ik op zoek hoe ik dit kan doen met een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
dummie handleiding voor JB 3.1.2 voor mac?
hoi,
voor het JB met windows is er nu een dummie handleiding maare nu ben ik op zoek hoe ik dit kan doen met een mac. bestaat er zoon handleiding? en zo niet wordt die er binnenkort gemaakt? of moet ik het via Custom FW doen? als dit niet goed staat sorry |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Programma is voorlopig enkel voor windows. Vandaar dat er nog geen voor mac is.
Laatst gewijzigd door Bomans; 12-10-09 om 11:43. |
|
|||
|
|||
Ik heb op mijn mac succesvol gejailbreakt met blackra1n door te dualbooten in Vista. Zorg wel dat je in Windows dan ook iTunes geïnstalleerd hebt, anders crasht de blackra1n applicatie meteen.
|
|
|||
|
|||
Klopt ik heb net mijn iPhone 3GS op mijn MacBook gejailbreakt via dual boot met Windows Seven ben echt super blij
|
|
||||
|
||||
ik heb alleen geen dual boot op mijn mac zitten.
|
|
||||
|
||||
Iemand zoeken met een windows pc dan.
|
|
||||
|
||||
even een vraagje wat is nou beter/mooier/makkelijker.
JB met PwnageTool of via blackRa1n?? oftewijl moet ik iemand gaan zoeken met een windows comp of kan ik het net zo goed doen via PwnageTool? |
|
||||
|
||||
Als je een Mac hebt kan je het beter met PwnageTool doen, maar dan mag je wel nog niet geüpdate hebben.
|
|
||||
|
||||
Dan zou ik voor Pwnage gaan op de mac, nu je toch de keuze hebt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Makkelijkste is blackra1n (mits hij goed werkt, veel mensen met een 3G hebben problemen). Aangezien je zelf een mac hebt zou ik sowieso gaan voor pwnagetool
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) | nanana | Jailbreak | 756 | 25-10-09 21:53 |
Handleiding 1.1.1 --> 1.1.2 jailbreak & unlock (Mac) | NoiA | Archief | 7 | 28-11-07 02:38 |
MAC OSX: handleiding unlocken virgin iphones 1.1.1 | stephenvis | Unlock [archief] | 53 | 13-11-07 22:01 |
|
|