//

Apple blokkeert Jailbreak in nieuwe iPhone 3GS toestellen!

Apple blokkeert Jailbreak in nieuwe iPhone 3GS toestellen! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) je kan drie dingen doen. 1 alleen als je geen bereik thuis hebt, kan je het abbonement ontbinden (iphone gaat terug naar tmobile) en dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #341  
Oud 01-02-10, 11:56
peter1968 peter1968 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 44
Standaard

je kan drie dingen doen.


1 alleen als je geen bereik thuis hebt, kan je het abbonement ontbinden (iphone gaat terug naar tmobile) en dan naar phoneshop en daar iphone met vodafone aboonement nemen (is nog goedkoper ook).

2 Je belt tmobile voor te laten unlocken en betaal je 100€

3 je jailbreakt toestel en maakt hem dan software matig unlock met sn0w (details vindt je hier op het forum) ik weet alleen niet als je hem restart of je dan weer simlock vrij moet maken.

de eerste twee heb ik pers meegemaakt en heb nu een simlock vrije iphone, en ja apple heeft er weer iets opgevonden maar das niet zo erg als je het toestel wat na week 40 2009 geproduceert is opnieuw opstart verschijnt het stkkertje van je oplader in beeld. als je hem dan aan itunes hangt dan zou je het toestel moeten herstellen. dit voorkom je door als je het stekkertje in je schermpje ziet blackra1n opte starten op make it rain te drukken, (komt er op je ps scherm search for device te staan dan je iphone met stekkertje in je scherm aan te sluiten en dan voert blackra1n automatisch weeer een jailbreak uit en komt iphone weer terug in normale modus. dit alles duurt hooguit 30sec. en de procedure van cydia hoef je niet meer toete passen dan.

kort gezegt als je moet herstarten of batterij zou leeg zijn is het enige nadeel dat je je laptop in de buurt hebt.

veel plezier met iphone
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 01-02-10, 12:04
ukkepuk ukkepuk is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard re peter 1968

bedankt peter1968 voor je antwoord

punt je 2
ia dat een manier die echt problemen oplost. niet ale er een nieuwe update komt dat ik weer die 100 moet betalen of is het deze manier

Een rare vraag over legale unlock. Het schijnt zo te zijn dat t-mobile de simlock van de iphone kan verwijderen door emei nummer door te geven en vervolgens de tel aan itunes hangen, tel uit en weer aan en voila; een hardware unlockte iphone.
  #343  
Oud 01-02-10, 12:54
peter1968 peter1968 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 44
Standaard

dit is een legeale unlock ukkepuk kost wel 100% maar dan ben je wel voor altijd simlock vrij. wacht j 1 jaar dan schijnt het zelfs gratis te zijn bij tmobile wel moet je een abbonement hebben bij tmobile.
of het toestel via hun aangeschaft hebben. maar unlockt blijft unlock
  #344  
Oud 01-02-10, 16:33
ukkepuk ukkepuk is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Thumbs up re peter1968

ja klopt inderdaad geweldig nooit meer ge****t met t-mobile, klaar geen simlock meer.
Prijs is wel 120€ maar voor altijd klaar bedankt
  #345  
Oud 01-02-10, 18:28
Hussie's schermafbeelding
Hussie Hussie is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 53
Standaard

Als je alleen een Abbo hebt met tmobile, geen iphone abbonement. Kan je dan nog steeds een legaal unlock krijgen na 1 jaar?
  #346  
Oud 01-02-10, 18:31
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hussie Bekijk bericht
Als je alleen een Abbo hebt met tmobile, geen iphone abbonement. Kan je dan nog steeds een legaal unlock krijgen na 1 jaar?
Nope. Je iPhone hoort bij hen geregistreerd te zijn, althans het IMEI nummer en dat is alleen wanneer je een iPhone bij hun hebt genomen (wat met een iPhone abo komt).
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #347  
Oud 01-02-10, 20:01
Hussie's schermafbeelding
Hussie Hussie is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 53
Standaard

Bedankt voor je antwoord Generaal.
Maar hoe zit het als je het hebt gekocht van iemand anders die het weer van t-mobile heeft ?
  #348  
Oud 01-02-10, 21:23
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Dan heb je de bon nodig om te bewijzen dat diegene hem bij T-mobile heeft gekocht.
  #349  
Oud 02-02-10, 15:27
edwin 39 edwin 39 is offline
• iOS 4.0
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 13
Standaard

Zijn ze ermee bezig om de neiuwe 3Gs te jailbreaken? zodat hij niet in herstel modus komt na herstarten

Laatst gewijzigd door edwin 39; 02-02-10 om 18:57.
  #350  
Oud 02-02-10, 19:07
vermakke vermakke is offline
• iOS 14.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Tremelo (Belgié)
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin 39 Bekijk bericht
Zijn ze ermee bezig om de neiuwe 3Gs te jailbreaken? zodat hij niet in herstel modus komt na herstarten
Daar ben ik ook op aan het wachten
  #351  
Oud 02-02-10, 19:26
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Kort door de bocht, nee.

In de achterkamertjes wordt er mss wel iets geprobeerd, maar niks wijst erop dat iemand er mee bezig is. George Hotz is de enige die in principe stelt dat het hem zou lukken (ben dr van overtuigd dat ie al wel iets heeft), maar hij is zat van het gezeur en gezeik aan zijn adres, en wil daarom die jailbreak niet (publiek) maken.
  #352  
Oud 02-02-10, 23:54
Hussie's schermafbeelding
Hussie Hussie is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 53
Standaard

Hij heeft net ook duidelijk gemaakt dat hij niet van plan is om zich ermee bezig te houden. ( zucht )
  #353  
Oud 03-02-10, 00:08
peter1968 peter1968 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 44
Standaard

Verbasend is dat wel ben ik niet gwent op dit forum is iedereen altijd zo hulp vaardig maAr ook verbasend dat mensen lopen te zeuren, terwijl iemand zoveel moeite doet. Wellicht is er iemand die het over wil nemen zi
ogezegt onder een
andere naam. We wachten af
  #354  
Oud 03-02-10, 02:13
gardian gardian is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PearLRoX Bekijk bericht
ik heb sinds vandaag mijn iphone 3gs en zit op 3.1.2 .. ik doe de blackra1n .. alles gaat perfect tot de reboot ...iphone gaat uit maar wil niet meer aan, en ik kan hem niet resetten met de knopjes .. ook niet heropstarten enzovoort. Via itunes herstellen is dan de eenige manier :s
Weet niet of jij al een oplossing hebt, maar d.m.v. blackra1n opnieuw uit te voeren behoud je de jailbrake. Niet te vaak aan en uit zetten dan maar, tenzij je bij de computer in de buurt bent.
  #355  
Oud 03-02-10, 15:13
edwin 39 edwin 39 is offline
• iOS 4.0
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hussie Bekijk bericht
Hij heeft net ook duidelijk gemaakt dat hij niet van plan is om zich ermee bezig te houden. ( zucht )
Waarschijnlijk krijgt hij het dus niet voor elkaar zo kun je het ook zien.
  #356  
Oud 03-02-10, 16:18
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin 39 Bekijk bericht
Waarschijnlijk krijgt hij het dus niet voor elkaar zo kun je het ook zien.
Ik denk er erg weinig kans is, dat het hem uberhaupt nog niet is gelukt.
De iPhone beveiliging is een verademing vergeleken bij de PlayStation 3 beveiliging die ie laatst ook "even" crackte.

Hij wil het gewoon niet delen, door de massa mensen die er naar zeurt of hem probeert te irriteren.
  #357  
Oud 03-02-10, 19:29
Ghost's schermafbeelding
Ghost Ghost is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Ik denk er erg weinig kans is, dat het hem uberhaupt nog niet is gelukt.
De iPhone beveiliging is een verademing vergeleken bij de PlayStation 3 beveiliging die ie laatst ook "even" crackte.

Hij wil het gewoon niet delen, door de massa mensen die er naar zeurt of hem probeert te irriteren.
hij zal het ooit wel vrijgeven of iemand anders zal het wel doen. Laat dieje mens gewoon even gerust en dan komt alles in orde.
  #358  
Oud 04-02-10, 01:49
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Mij zal je hem ook niet zien storen, ik gebruik geen jailbreak
  #359  
Oud 04-02-10, 20:23
mandy3006 mandy3006 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

Please help me..
Ik ben een groentje wat betreft jailbreacken en unlocken..
We hebben een iphone gekocht via internet. Het part no. begint met MC en in het serialnummer staat dat de telefoon uit week 48 komt.
Als het toestel aangezet wordt krijgen we de volgende melding: sim lock actief plaats een geldige sim-kaart zonder pincode.
Als we hem aansluiten op de pc dan krijgen we ook een foutmelding bij itunes.
Nu heb ik hem gister geprobeerd te jailbreaken via blackra1n. Vervolgens kon ik hem unlocken.
Ik kreeg echter geen verbinding met Wi-Fi. Toen heb ik het toestel uitgeschakeld en toen ik hem weer aanzette kreeg ik een melding dat de telefoon hersteld moest worden naar de fabrieksinstellingen. Toen heeft itunes hem hersteld en vervolgens begint het verhaal weer van voor af aan.

Kan iemand mij helpen om deze telefoon aan de praat te krijgen?
  #360  
Oud 04-02-10, 20:32
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mandy3006 Bekijk bericht
Please help me..
Ik ben een groentje wat betreft jailbreacken en unlocken..
We hebben een iphone gekocht via internet. Het part no. begint met MC en in het serialnummer staat dat de telefoon uit week 48 komt.
Als het toestel aangezet wordt krijgen we de volgende melding: sim lock actief plaats een geldige sim-kaart zonder pincode.
Als we hem aansluiten op de pc dan krijgen we ook een foutmelding bij itunes.
Nu heb ik hem gister geprobeerd te jailbreaken via blackra1n. Vervolgens kon ik hem unlocken.
Ik kreeg echter geen verbinding met Wi-Fi. Toen heb ik het toestel uitgeschakeld en toen ik hem weer aanzette kreeg ik een melding dat de telefoon hersteld moest worden naar de fabrieksinstellingen. Toen heeft itunes hem hersteld en vervolgens begint het verhaal weer van voor af aan.

Kan iemand mij helpen om deze telefoon aan de praat te krijgen?
Nogmaals proberen jailbreaken met Blackra1n.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.