Even Een vragje Over Het Springboard.. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik weet niet of ik dit goed plaats. maar ik hoop het wel ! ik weet verder ook niet HOE ik dit zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Even Een vragje Over Het Springboard..
Hallo allemaal,
ik weet niet of ik dit goed plaats. maar ik hoop het wel ! ik weet verder ook niet HOE ik dit zou moeten op zoeken, dus vergeef me als het al eens gepost is. Ik heb namelijk een vraag, en die luid alsvolgt; Is het mogelijk op op de iphone (ik beschik over een iPhone 3GS 32GB.) nét als op een Android toestel Aplicaties op je 'homescreen' te laten draaien ? dus bijvoorbeeld een uitgebreide klok/het weer/beurs/kranten oid. Zo ja ? Hoe kan ik dit doen ? Mijn iPhone's is/zijn gejailbreaked. ik hoop dat ik het maar goed geplaatst heb enzo. Met vriendelijke groet, S.C. Hoogeboom
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Na overleg bleek dat steves zich afvraagt of hij dit op zijn springboard kan draaien.
met homescreen wordt dus niet lockscreen bedoeld |
|
|||
|
|||
|
Labels |
android, applicaties, homescreen, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestaat er een programma om het SpringBoard te filmen? | DutchAppeal | iPhone Apps | 11 | 06-11-09 00:47 |
Iconen verslepen op het springboard | tweeg | iPhone algemeen | 10 | 21-09-09 17:05 |
Icoontjes verschijnen niet op het SpringBoard | ditbenikniet | Jailbreak apps en thema's | 20 | 31-03-09 17:58 |
Het Springboard | Lio-rogers | Archief | 5 | 13-02-09 17:53 |
Icoontjes niet meer op het springboard | verschel | Jailbreak apps en thema's | 8 | 03-12-08 20:52 |
|
|