Icoontjes verschijnen niet op het SpringBoard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) de laatste tijd download cydia wel de app die ik wil b.v. volume booster maar als hij klaar is met downloaden dan zie ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icoontjes verschijnen niet op het SpringBoard
de laatste tijd download cydia wel de app die ik wil b.v. volume booster maar als hij klaar is met downloaden dan zie ik hem niet op mijn beeldscherm staan weet ieman hoe dit kan ?
Laatst gewijzigd door iMario; 29-03-09 om 00:16. Reden: Onduidelijke titel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volume booster is een applicatie die op de achtergrond runt, oftewel niet zichtbaar.
zorg wel dat je de juiste volume booster hebt (juiste firmware nummer) Bijvoorbeeld backgrounder werkt ook op de achtergrond, maar heeft ook een icoontje |
|
||||
|
||||
Goed lezen doet vaak wonderen. Wanneer een applicatie, tweak, add-on geen icoontje krijgt, dan staat dat er meestal bij vermeldt.
|
|||
|
|||
wat dus het probleem is dat hij somige apps niet laat zien op het begin scherm ik weet even 123 niet meer welke dat waren.
aangezien ik het niet mag hebben over,,,,,,,,,, |
|
||||
|
||||
Volume Boost geeft je geen icoontje. Niet met alles krijg je een icoontje, sommige pakketten passen de bestanden in de iPhone meteen aan, zoals de volume boost.
|
|
|||
|
|||
ja dat weet ik maar somige icoontjes die wel horen weer gegeven te woorden geeft hij dus niet weer.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ok heb hem erop heb ook meteen sbssetings erop gezet dat icoontje zie ik nergens verschijnen heb toen gUICache later draaien en daarna nog geen icoontje
|
|
||||
|
||||
Lees je wel? SBSettings krijgt niet eens een SpringBoard icoon. Dat had je makkelijk kunnen vinden via de zoekfunctie of bij het SBSettings pakket info zelf.
|
|
|||
|
|||
ow wat raar waar staat sbs setings dan want je kan er ook thema's voor downloaden.
|
|
||||
|
||||
Lees de more info even. Daar staat duidelijk bij dat je geen icoon krijgt, je moet over je Status Bar sliden om SBSettings tevoorschijn te halen.
-Topic titel gewijzigd- |
|
|||
|
|||
hihi deze noob wil weten wat en waar de Status Bar is
Laatst gewijzigd door ditbenikniet; 29-03-09 om 00:43. |
|
||||
|
||||
*Facepalm*
Dat is de balk waar je provider/tijd/batterij ziet... |
|
||||
|
||||
ditbenikniet;
De iPhone is fantastisch gebruiksvriendelijk voor de wat minder techy gebruikers, maar als je je iPhone wilt jailbreaken, en daar actief mee bezig wilt zijn, is het wel handig iets meer kennis te hebben... No offence verder, maar zo zie ik het. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Volgens mij leer je momenteel toch meer door te lezen.....op dit forum
|
|||
|
|||
maare even terug komen op het onderwerp.
gUICach is ook nergens te zien ik heb dus opnieuw een Jailbreak gedaan voor de 2.2.1 cydia staat erop maar alles wat ik probeer te downloaden met cydia ook winterboard komt er niet op te staan wie kan me helpen ? ben ik iets vergeten te downloaden eerst ofzo ? hij zegt wel dat ze op mij telefoon staan in itunes Laatst gewijzigd door iMario; 30-03-09 om 14:27. Reden: Edit-knop gebruiken a.u.b. |
|
||||
|
||||
In iTunes geeft hij aan dat je winterboard hebt geïnstalleerd?
Dat vind ik knap. Een reboot al geprobeerd?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCoontjes/Apps weg van Springboard?!! | JasonXGaming | iPhone Apps | 2 | 26-04-11 15:02 |
Icoontjes trillen niet bij het verplaatsen in 3.1 | dendirk | iPhone algemeen | 9 | 11-09-09 20:57 |
iPhone: Apps (Cydia en Appstore) verschijnen niet op springboard. | FreakyFlor | Jailbreak | 5 | 23-12-08 22:23 |
Icoontjes niet meer op het springboard | verschel | Jailbreak apps en thema's | 8 | 03-12-08 20:52 |
Alle icoontjes zomaar van springboard verdwenen, iPhone niet meer te gebruiken.. | MG TF | iPhone algemeen | 1 | 04-11-08 14:36 |
|
|