Icoontjes verschijnen niet op het SpringBoard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had dit probleem toen ik uit cydia categories had geinstaleerd. Veel van de software die ik er na installeerde gaf mij geen icoontjes op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik had dit probleem toen ik uit cydia categories had geinstaleerd.
Veel van de software die ik er na installeerde gaf mij geen icoontjes op de springboard. Nadat ik categories er weer vanaf gehaald had verschenen alle iconen weer. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCoontjes/Apps weg van Springboard?!! | JasonXGaming | iPhone Apps | 2 | 26-04-11 15:02 |
Icoontjes trillen niet bij het verplaatsen in 3.1 | dendirk | iPhone algemeen | 9 | 11-09-09 20:57 |
iPhone: Apps (Cydia en Appstore) verschijnen niet op springboard. | FreakyFlor | Jailbreak | 5 | 23-12-08 22:23 |
Icoontjes niet meer op het springboard | verschel | Jailbreak apps en thema's | 8 | 03-12-08 20:52 |
Alle icoontjes zomaar van springboard verdwenen, iPhone niet meer te gebruiken.. | MG TF | iPhone algemeen | 1 | 04-11-08 14:36 |
|
|