Custom 3.1.3 Firmware discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb dadelijk een iphone 2G 16GB hij heeft nog versie 3.0.1 ik ga hem upgrade naar 3.2.1 moet ik dan gewoon de ipsw van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb dadelijk een iphone 2G 16GB
hij heeft nog versie 3.0.1 ik ga hem upgrade naar 3.2.1 moet ik dan gewoon de ipsw van iphone 2G downloaden en herstellen met het ipws bestandje in itunes?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Jailbreak nodig
Hallo mensen, zit in hetzelfde schuitje als zo velen. Ge-upgraded naar 4.0.1 en nu maar wachten op de jailbreak. Wie weet er meer over te vertellen? Is er al een failsafe doorbraak?
|
|
||||
|
||||
ze zijn bezig aan een userland jailbreak maar er is nog niets bekend wanneer ie gereleased word.
|
|||
|
|||
Hallo ik probeer de custom firmware voor de 2g via itunes te installeren maar krijg steeds de melding dat de firmware niet compatible is . wat doe ik nou fout ? ik zie door de bomen het bos niet meer
|
|
|||
|
|||
Na enige tijd zoeken in het forum stel ik toch maar de vraag:
Ik draai op dit moment op 3.1 (7c144). Heb de opmerking al vaak langs horen komen hier, maar ook ik ben werkelijk de draad volledig kwijt graakt qua updates. Is er een recentere update beschikbaar voor een 'oldschool' Iphone 2G uit de US (unlocked and Jailbreak)? Ik begreep dat de verschillen tussen 3.1.2/3/4 klein zijn, maar bijvoorbeeld een functie als 'push' krijg ik niet werkend op dit oude beestje. Dank voor de hulp! J |
|
|||
|
|||
De download link naar de custom firmware 3.1.3 is dood.
Kan iemand me helpen aan die file? (met jailbreak en activatie aub) |
|
|||
|
|||
waarom niet meteen naar 4.0 frans?
|
|
|||
|
|||
Het is niet voor mij, die jongen wil graag 3.1.3 met jailbreak en unlock erop.
Moet eerlijk zeggen dat 4.01 voor mijn 3gs ook geen feest was en ik heb gedowngrade naar 3.1.3 Maar goed , met een custom 4.0 met activatie en unlock is hij miss ook blij. Zie alleen geen custom 4.0 en 3.1.3 doet het ook niet dus. Laatst gewijzigd door Bomans; 19-08-10 om 10:46. Reden: edit-knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
Beste,
Ik heb van mijn 3GS alleen een SHSH bestand van firmware 3.0.1. Op het toestel zit op dit moment 4.0.2. Is het mogelijk om te downgraden naar 3.0.1, en vervolgens te updaten met een custom rom naar 3.1.3? |
|
|||
|
|||
Nope. Gaat niet. Je kan enkel downgraden/upgraden naar firmware waar je óf de 'SHSH blobs' nog van hebt, óf welke Apple nog 'signed'. Firmware 3.1.3 voor 3GS wordt door Apple niet meer 'gesigned' en je hebt zelf de 'SHSH blobs' niet meer, dus ik ben bang dat je pech hebt. Waarom wil je eigenlijk terug naar 3.1.3 met je 3GS? Deze draait toch vlot onder iOS 4.
|
|
|||
|
|||
3.1.3 firmware download doet het weer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heeft er iemand al een werkende custom FW ios 4.1 voor de 3GS met oude bootrom gemaakt? Plaats dan a.u.b. een linkje naar de download...
|
|
|||
|
|||
Wil graag mijn iphone 3G (3.1.3) jailbreaken met spirit.
Alleen nu begreep ik dat je dan de shsh moet opslaan want anders kan je nooit meer terug naar 3.1.3. Hoe doe ik dat? Shsh opslaan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
SHSH-gegevens opslaan - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G |
|
||||
|
||||
mijn eerste idee zou zijn om terug te gaan naar itunes 9 of lager. vervolgens weer downgraden naar 3.1.2. en jailbreaken. het lijkt mij over te komen alsof het na 3.1.2 en itunes 9 alleen maar slechter is geworden. ik lees ook heel veel klachten over de nieuwe os4 met allerlei vertragingen en zoen ook itunes na 9 is niet wat het is. ik denk dat apple een manier heeft gevonden om het leven voor iphones met jailbreak moeilijk te maken.
dit is dan ook een van de redenen dat ik sinds een downgrade naar 3.1.2én itunes 9 niet meer heb geupgrade. als ik alles zo lees laat is de nieuwe versie fijn voor anderen.
|
|||
|
|||
Ik werk op 4.0.1 en ben ZEER tevreden!!! Ook wat batterij verbruik betreft.
|
|
|||
|
|||
Kan iemand de custom firmware voor de 3GS 3.1.2 uploaden?
De links werken helaas niet meer. |
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 3GS met OS 3.1.2 en baseband 04.26.08. Ik wil mijn iPhone graag updaten naar 3.1.3. Klopt het dat met deze custom firmware alleen het OS en niet de baseband wordt geupdate? Thanks.
De link naar de 3GS file met activatie werkt niet meer. Kun je de file weer beschikbaar maken? Laatst gewijzigd door King1987; 18-10-10 om 22:00. Reden: samengevoegd |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook nog een custom 3.0 spw van dit forum en de baseband 04.26.08 en ben benieuwd of het je gelukt is met JB en unlocken en hoe je dit gedaan hebt ik was van plan de 3.1.3 custom fw te gaan gebruiken wacht ff af of het jouw gelukt is |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Custom 3.1.2 firmware | Destiny | Jailbreak | 968 | 08-12-10 21:02 |
Custom Firmware 3.1.2 | mastermark | Archief | 1 | 10-10-09 13:22 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
Custom Firmware 2.1 | Jakiie | Archief | 1 | 18-09-08 23:50 |
|
|