Makkelijk van 3GS 3.1.3 naar 3.1.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door RJD1986 Hier ook een idioot die "per ongeluk" heeft geupgrade naar 3.1.3. Mijn Iphone heeft een jailbreak gehad op 3.1.2 en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik snap het als sommige mensen moe worden van dit soort vragen. Maar ik ben al erg lang bezig om een poging te doen om hem te jailbreaken. Maar... ik heb mijn telefoon nieuw bij iemand gekocht die cydia blackrain etc en voor mij op had gezet en hiermee mee heeft geunlocked. Alleen weet ik niet of mijn shsh files zijn opgeslagen. Ik krijg blackrain er niet op. Doe ik iets verkeerd of kan het gewoon niet? (heb 3.1.3 nieuwe bootrom)
Heel erg bedankt alvast! |
|
||||
|
||||
Ben bang dat het voorlopig nog niks kan worden. Geduld je bent niet de enige in dit schuitje..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor de rest plaats ik hele sterke twijfels bij het verhaal van topicstarter.
Wat hij beschrijft, kan gewoon niet. Ook niet met een oudere bootloader. Als je wil downgraden, gaat itunes aan apple vragen of dat mag. Van apple mag het gewoon niet. wat topicstarter beweert, kan dus niet en is gewoon niet waar. De enige manier waarop zijn verhaal kan, is als ie inderdaad al eerder met een oudere firmware gejailbreaked heeft, en toen de shsh files op Sauriks server heeft gezet, en z'n hostfiles heeft aangepast. Anders dan dat, kan het niet en is het uit de duim gezogen. Ik stel het hard, dat zal mogelijk niet gewaardeerd worden, maar niemand heeft er wat aan als dit soort fabeltjes de wereld ingeholpen worden. Ik ben zelf 2 dagen bezig geweest met een Iphone 3GS door dit soort verhaaltjes en je kunt je de tijd besparen; het kan gewoon niet. Punt. Laatst gewijzigd door garbage; 20-02-10 om 19:58. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb | Itoon | iTunes | 4 | 31-07-10 16:12 |
Contactenlijst op je sim makkelijk naar de iPhone over te zetten | Michael | Archief | 10 | 28-11-07 07:13 |
|
|