//

Makkelijk van 3GS 3.1.3 naar 3.1.2

Makkelijk van 3GS 3.1.3 naar 3.1.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door RJD1986 Hier ook een idioot die "per ongeluk" heeft geupgrade naar 3.1.3. Mijn Iphone heeft een jailbreak gehad op 3.1.2 en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 19-02-10, 10:38
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RJD1986 Bekijk bericht
Hier ook een idioot die "per ongeluk" heeft geupgrade naar 3.1.3. Mijn Iphone heeft een jailbreak gehad op 3.1.2 en ik heb ook in Cydia mijn SHSH on file gezet. Ik weet hoe ik alles moet doen om weer een jailbreak te bewerkstelligen. Mijn vraag is alleen: Is het mogelijk om een untethered jailbreak te krijgen? Of wordt het een tethered jailbreak?

Iphone 3GS 16GB (zwart)
FW: 3.1.3 (7E18)
Modemfirmware: 05.12.01
Als je hiervoor ook al een untethered jailbreak had, krijg je die nu weer. Dat is namelijk afhankelijk van de bootrom, niet van de firmware of baseband.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 19-02-10, 13:25
RJD1986 RJD1986 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Als je hiervoor ook al een untethered jailbreak had, krijg je die nu weer. Dat is namelijk afhankelijk van de bootrom, niet van de firmware of baseband.
Bedankt voor de informatie!
  #63  
Oud 19-02-10, 23:06
Nielzz Nielzz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 15
Standaard

ik snap het als sommige mensen moe worden van dit soort vragen. Maar ik ben al erg lang bezig om een poging te doen om hem te jailbreaken. Maar... ik heb mijn telefoon nieuw bij iemand gekocht die cydia blackrain etc en voor mij op had gezet en hiermee mee heeft geunlocked. Alleen weet ik niet of mijn shsh files zijn opgeslagen. Ik krijg blackrain er niet op. Doe ik iets verkeerd of kan het gewoon niet? (heb 3.1.3 nieuwe bootrom)
Heel erg bedankt alvast!
  #64  
Oud 20-02-10, 02:54
ab156's schermafbeelding
ab156 ab156 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: De oudste stad van Nederland
Berichten: 71
Standaard

Ben bang dat het voorlopig nog niks kan worden. Geduld je bent niet de enige in dit schuitje..
  #65  
Oud 20-02-10, 18:54
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielzz Bekijk bericht
ik snap het als sommige mensen moe worden van dit soort vragen. Maar ik ben al erg lang bezig om een poging te doen om hem te jailbreaken. Maar... ik heb mijn telefoon nieuw bij iemand gekocht die cydia blackrain etc en voor mij op had gezet en hiermee mee heeft geunlocked. Alleen weet ik niet of mijn shsh files zijn opgeslagen. Ik krijg blackrain er niet op. Doe ik iets verkeerd of kan het gewoon niet? (heb 3.1.3 nieuwe bootrom)
Heel erg bedankt alvast!
Unlocken zal niet gaan, althans, nog niet. Jailbreaken wel, maar dan moet die persoon wel de shsh files opgeslagen hebben. Anders heb je gewoon pech.
  #66  
Oud 20-02-10, 18:55
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Voor de rest plaats ik hele sterke twijfels bij het verhaal van topicstarter.

Wat hij beschrijft, kan gewoon niet. Ook niet met een oudere bootloader.

Als je wil downgraden, gaat itunes aan apple vragen of dat mag. Van apple mag het gewoon niet.

wat topicstarter beweert, kan dus niet en is gewoon niet waar.

De enige manier waarop zijn verhaal kan, is als ie inderdaad al eerder met een oudere firmware gejailbreaked heeft, en toen de shsh files op Sauriks server heeft gezet, en z'n hostfiles heeft aangepast.

Anders dan dat, kan het niet en is het uit de duim gezogen.

Ik stel het hard, dat zal mogelijk niet gewaardeerd worden, maar niemand heeft er wat aan als dit soort fabeltjes de wereld ingeholpen worden. Ik ben zelf 2 dagen bezig geweest met een Iphone 3GS door dit soort verhaaltjes en je kunt je de tijd besparen; het kan gewoon niet. Punt.

Laatst gewijzigd door garbage; 20-02-10 om 18:58.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb Itoon iTunes 4 31-07-10 15:12
Contactenlijst op je sim makkelijk naar de iPhone over te zetten Michael Archief 10 28-11-07 06:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:15.