Geen tmobile 3.1.3 jailbreaked. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone. Deze was gecrasht. Ik krijg toen het call to emergency [wiki=1181]Scherm[/wiki] en moest hem dus activeren. Dit lukte niet omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen tmobile 3.1.3 jailbreaked.
Hallo,
Ik heb een Iphone. Deze was gecrasht. Ik krijg toen het call to emergency [wiki=1181]Scherm[/wiki] en moest hem dus activeren. Dit lukte niet omdat hij telkens zei: De simkaart in deze iphone word niet ondersteund. Met een orginele Tmobile kaart... Toen heb ik hem nogmaals herstelt maar ook geen resultaat. Ik heb toen [wiki=49485]Custom Firmware[/wiki] erop gezet 3.1.3 met activatie. Mijn Iphone deed het weer maar hij vind geen Tmobile.. Ik heb toen een andere Tmobile kaart erin gedaan maar ook geen succes. Ik heb ook wis alle gegevens en instellingen gedaan. Zeker 10 [wiki=48759]Harde reset[/wiki] uitgevoerd. Zeker 10 aan/uit gezet maar geen resultaat. Help! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is heel normaal, omdat je een custom moet hebben zonder activatie. Installeer die eens.
|
|||
|
|||
Ja maar dan krijg ik mijn iphone niet geactiveerd.
Ik krijg hem niet geactiveerd in Itunes want hij herkent de simkaart niet. Ik zal het toch proberen, |
|
|||
|
|||
lukt niet...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen 3G geen APN mogelijk tmobile abo help aub | ABKtje | Odido (T-Mobile) | 3 | 09-05-11 20:11 |
jailbreaked en unlocked, maar geen installer | _texaco | Jailbreak | 4 | 24-05-10 14:55 |
iPhone: Jailbreaked en geen sim meer | Twanko | Jailbreak | 3 | 14-09-09 21:31 |
geen Tmobile netwerkm op Mallorca ? | Jean72 | Odido (T-Mobile) | 3 | 10-08-09 10:48 |
Nieuwe iPhone, geen TMobile? | Archie | Koopinformatie Nederland | 5 | 16-01-09 00:19 |
|
|