geen Tmobile netwerkm op Mallorca ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, kan het zijn dat er op Mallorca geen Tmobile netwerk is ? Staat niet in mijn lijst , als ik automtisch kies dan krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen Tmobile netwerkm op Mallorca ?
Hoi,
kan het zijn dat er op Mallorca geen Tmobile netwerk is ? Staat niet in mijn lijst , als ik automtisch kies dan krijg ik Movistar. Kan daar wel mee bellen. Zie bij info : netwerk Movistar, lijn Tmobile, is dat ok zo ? Kan niks handmatigs instellen van tmobile verder |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
geen t mobile daar idd... in llorret de mar heb ik op Orange, vodafone, en movistar gezeten... met alle gevolgen... smsjes die uren later binnenkomen en gewoon helemaal niet bereikbaar zijn... maarja
|
|
||||
|
||||
Ik ben laatst op Mallorca geweest en inderdaad geen T-Mobile. Ik heb daar Orange gebruikt en dat werkte goed. Smsjes kwamen normaal aan en ik heb daar een vriend wonen en we hebben ook gebeld zonder problemen.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Thanx,
ik heb ook al gebeld en gsmst, geeft verder geen gevolgen ivm kosten, zullen de tarieven van Tmobile zijn neem ik aan? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen 3G geen APN mogelijk tmobile abo help aub | ABKtje | Odido (T-Mobile) | 3 | 09-05-11 20:11 |
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart | Momentum | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 23:17 |
iPhone: Geen tmobile 3.1.3 jailbreaked. | keesdr | Jailbreak | 3 | 20-02-10 01:00 |
Nieuwe iPhone, geen TMobile? | Archie | Koopinformatie Nederland | 5 | 16-01-09 00:19 |
geen internet via abbo van tmobile | P_hylicia | Wi-Fi | 1 | 11-07-08 22:36 |
|
|