geen internet via abbo van tmobile discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) goedemiddag ik heb een probleempje ik heb al een tijdje iphone 16 gb met tmobile abbo inclusief met onbeperkt internet alleen hoe krijg ik verbinding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen internet via abbo van tmobile
goedemiddag ik heb een probleempje
ik heb al een tijdje iphone 16 gb met tmobile abbo inclusief met onbeperkt internet alleen hoe krijg ik verbinding met me Tmobile internet via me abbo..??? Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
GPRS geactiveerd? Juiste instellingen bij Netwerk? Zoek eens op het forum, meestal vind je wat je zoekt.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internet met nieuw Vodafone abbo? | Frankdj | Vodafone | 14 | 13-10-10 19:15 |
Tmobile abbo i150 verlengen icm iphone4 | Michiel1987 | Odido (T-Mobile) | 1 | 03-08-10 14:33 |
TMobile iPhone met een Vodafone abbo?! | thirs. | Odido (T-Mobile) | 5 | 10-06-10 17:24 |
Gewoon tmobile abbo omzetten in iPhone abbo | Guest-20201028093429 | Odido (T-Mobile) | 4 | 19-01-10 22:26 |
USA Iphone met Bestaand Tmobile abbo | lolo2k | Koopinformatie USA | 2 | 28-07-08 09:22 |
|
|