//

WiFi thuisnetwerk werkt niet!

WiFi thuisnetwerk werkt niet! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, Ik krijg het niet voor elkaar om mijn iPhone 3g met mijn thuisnetwerk te laten verbinden. Hij ziet het netwerkt, lijkt ook wel te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-07-08, 11:44
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard Wi-Fi thuisnetwerk werkt niet!

Allen,

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn iPhone 3g met mijn thuisnetwerk te laten verbinden. Hij ziet het netwerkt, lijkt ook wel te verbinden, maar internetverkeer: ho maar. Dat werkt niet. Ook krijg ik de remote app niet aan de praat met iTunes (iTunes ziet de remote wel, maar de code wordt niet geaccepteerd).

Ik had mijn netwerk ingesteld met een WEP beveiliging en een MAC-filter. Nu heb ik na wat zoeken de MAC filter uitgezet, maar nog geen verandering.

Heeft iemand tips om het netwerk zo in te stellen dat die iPhone 3G het er mee gaat doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-07-08, 12:06
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

het kan ook zijn dat de router een acces list heeft die alleen bepaalde MAC adressen doorlaat, en moet je de iPhone toevoegen.

ook kan je proberen de router even uit en weer aan zetten, iPhone uit en aan zetten.

of een reset van je netwerk connecties doen, en opnieuw verbinding zoeken.

succes

.
  #3  
Oud 12-07-08, 12:34
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Ik had het mac filter al bijgwerkt. Ik heb nu van tweakers de tip gekregen WEP uit te schakelen. Apple kan hier niet zo goed moee, schijnt. Dit heb ik gedaan, en MAC filter ingeschakeld, en nu werkt het.

Wil alleen mijn netwerk wel beveiligd hebben, en niet alleen met een Mac filtertje..
  #4  
Oud 12-07-08, 13:33
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ironis Bekijk bericht
Ik had het mac filter al bijgwerkt. Ik heb nu van tweakers de tip gekregen WEP uit te schakelen. Apple kan hier niet zo goed moee, schijnt. Dit heb ik gedaan, en MAC filter ingeschakeld, en nu werkt het.
Wil alleen mijn netwerk wel beveiligd hebben, en niet alleen met een Mac filtertje..
Gebruik dan wpa. Werkt uitstekend en iets minder snel te hacken dan wep.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi neemt over van 3G behalve thuisnetwerk! el_vinio Wi-Fi 11 28-06-10 20:10
3.X Nog steeds niet geupdate -> Wi-Fi werkt niet/nauwlijks fletchify Wi-Fi 3 12-02-10 20:15
Wi-Fi werkt niet Gkidstyle Wi-Fi 0 24-06-09 22:10
Wi-Fi werkt niet Flederic Archief 8 21-07-08 15:50
Wi-Fi werkt niet?? Rutger001 Wi-Fi 28 19-03-08 08:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:43.