Iphone 3G 3.0 naar 3.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeieavond, Ik wil mijn Iphone updaten van 3.0 naar 3.1 (Hij is al gejailbreakt). De Modemfirmware is 4.26.08 Hoe kan ik dat het beste doen? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G 3.0 naar 3.1
Goeieavond,
Ik wil mijn Iphone updaten van 3.0 naar 3.1 (Hij is al gejailbreakt). De Modemfirmware is 4.26.08 Hoe kan ik dat het beste doen? En ben ik dan al mijn programma's kwijt of is er een menier om je apps te behouden??? Ik hoor graag!!! Gr. Patrick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt zeker je apps en sources behouden dmv AptBackup en AppBackup via Cydia te verkrijgen.
In jouw geval kun je het beste kiezen voor een Custom FW 3.1.2 of 3.1.3. Maar het beste is om eerst eens goed te zoeken op het forum. Hier staat genoeg info. Veel succes! Anders lees mijn laatste bericht van mij in dit topic. https://forum.iculture.nl/f14/i...d-3-1-3-a.html De Custom FW is te downloaden op dit forum. Laatst gewijzigd door Econz; 18-02-10 om 21:25. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar stel dat ik toch wil updaten zonder mijn apps te backuppen moet ik dan in itunes eerst updaten naar de nieuwste versie??? En vanuit daar weer jailbreaken met de Custom FW??? ----------------------------------------------------------------------------------------------- HELLUP!!!!! Ik heb eerst geupdate naar 3.1.2 maar dat ging niet goed en zit nu weer terug op 3.0(7A341) Ik krijg nu echter geen service meer dus ik kan niet bellen en smsen. Is dit makkelijk te verhelpen???? Of is het mogelijk om via Itunes te updaten naar 3.1.3 en vanaf daar weer te jailbreaken of is die versie nog niet te jailbreaken? Mijn baseband is 4.26.08 Alvast bedankt Laatst gewijzigd door patje26; 19-02-10 om 00:42. |
|
||||
|
||||
Kans dat je baseband wordt ge-upgrade,als je orgineel naar 3.1.3 gaat.
Wat bedoel je met : "dat ging niet goed"? Kreeg je een error? Ik zou toch de Custom FW 3.1.3 van dit forum nemen en deze met behulp van iReb nog eens proberen. Stap 1. iReb (ih8sn0w) opstarten Stap 2. iPhone aansluiten Stap 3. i-Tunes afsluiten (!) Stap 4. iPhone uitzetten (wel aangesloten houden op pc,zonder i-Tunes dus) Stap 5. DFU-mode (precies 10 seconde home+power knop indrukken,na de 10 seconde powerknop los laten en home-knop nog 10 seconde vasthouden) Stap 6. zodra je het geluid hoort dat hij in DFU-mode staat,GELIJK je iphone selecteren in iReb. Stap 7. Beeld van je iphone wordt nu wit en tegelijkertijd springt i-tunes aan (anders i-tunes inschakelen) Stap 8. Nu selecteer je dmv shift (vasthouden) + herstellen de Custom FW 3.1.3. Stap 9. DONE! Jammer dat je niet in Cydia komt,dat betekend dat je na herstel je apps en sources opnieuw moet installeren via Cydia. Betaalde Apps uit I-Tunes kun je gewoon gratis downloaden,mits je er voorheen voor betaald hebt. Laatst gewijzigd door Econz; 19-02-10 om 02:39. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
iPhone: Iphone 3G geupdate naar 4.0 official, hoe kom ik naar 4.0 custom? | Tom11 | Jailbreak | 1 | 26-06-10 09:06 |
|
|